Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla kriisiä siitä että muksu ei saakaan pikkusisarusta...

Vierailija
18.08.2006 |

joko ollenkaan tai ainakaan pienellä ikäerolla.

Itsellä alkuvuodesta -05 syntynyt lapsi ja vauvakuume jyllää mutta elämäntilanne ei anna periksi kakkosen tekemiselle. Kuten ei myöskään se että lapsen isä ja oma aviomieheni on jättämässä meitä (harkinta-aika meneillään). Aina ajattelin ja halusin lapset 2-3 vuoden ikäerolla. Saattaa kuulostaa pinnalliselta tässä elämäntilanteessa kun on isompiakin ongelmia, mutta lapsen kannalta tää eniten mietin, että tuleeko hänestä onneton kun ei ole sisaria.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua toista ja mullakin ikää jo aika lailla. no onneksi on edes tämä yksi lapsi siunaantunut.

Vierailija
2/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kyl tosi outo.. ootko koskaan miettiny että vaikka ukkos ei lähtiskään niin ei silti ehkä raskaus enää onnistu?!!!???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun elämäsi tuohon eroon lopu. Voit hyvin tavata Elämäsi Miehen vielä ja saada hänen kanssaan lapsen jos toisenkin. Mistä sitä tietää. Älä ole noin loppullinen tuossa asiassa. Mitään ei ole vielä menetetty. Sulla on elämä vielä edessä, samoin lapsellasi. Nauti lapsestasi. Voimia tulevaisuuteen!

Vierailija
4/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tilanne on se, etten tule raskaaksi. Eihän tässä kauaa ole toista edes yritetty, mutta aika kuluu ja lapsien välinen ikäero suurentuu...

Vierailija
5/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä ainokaisen paikan. Ei ongelma, jos eivät vanhemmat tee siitä ongelmaa.

Vierailija
6/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis ap, niin eipä kyllä se käy ensimmäisenä mielessä jos ei enää onnistukaan. Ekalla kerralla tärppäs heti kun ehksy jätettiin pois joten miksi edes miettisin sellaisia. Ei sen heti tartte tärpätäkään kuhan jossain vaiheessa. Mulla eikä miehellä ole mitään fysiologista vikaa miksi ei. Tosiaan kuten mainitsin, nin avioeroamassa ollaan ukon kanssa joten meitin kriisit muodostuu ihan muista asioista kuin siitä ett joskos ei tärppääkään heti tokalla kerralla. Mitenkään niitä jolle lapsen saaminen on vaikeampaa - väheksymättä - mutta kriisejä voi kokea niin monella tavalla ja mulla se om tämä. Totta puhuen vaihtaisin tämän jopa lapsettomuuteen (jos kummallakaan ei mitään suurta vikaa) - heillä on edes toivoa, mutta mulla ilman miestä ei. Yhden illan harrasteisiin kun en ajatellut turvautua.

Vierailija
7/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasva kuule aikuseks ja tule sitten sanomaan tänne LAPSETTOMILLE tollasta! en ihmettel yhtään että miehes lähtee...

Vierailija
8/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi minulla on jo, mutta lapsen isä ei ole asunut kanssamme. Lähinnä minua kiusaa ajatus siitä, ettei lapseni saa koskaan täyssisarusta. Ajattelen usein, miten se toimisi, jos uuden miehen kanssa myös erottaisiin, ja lapset sitten tapaamisissa kukin tahollaan oman isänsä luona. Kai tämä on vähän sellainen häpeä-asiakin, jos lapsia alkaa siunaantua eri isille. Ainakin minua tämä asia jarruttaa toisen lapsen hankinnassa.

Vierailija
9/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten ihmisten lapsettomuuteen liittyy.

Kaksi aivan erilaista ongelmaa, ja itse edelleen olen sitä mieltä että se lapsettomuus on näistä pienempi koska heillä on vielä toivoa kun on se mies jonka kanssa yrittää (ja kuten sanoin, _jos_ kummallakaan ei mitään isoa vikaa siinä lapsen saamisessa ole). Kyllä vaan vaihtaisin osia tällaisen ihmisen kanssa jolla on onnellinen parisuhde ja ongelmana " vain" tuo lapsen saaminen. Kyllä heillä kuitenkin monella ennemmin tai myöhemmin tärppää - vain ajan kysymys.

Vierailija
10/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ikinä puhu asiasta mistä et mitään tiedä, eli älä sano että lapsettomilla ei ole ongelmia ja " vain hyvä parisuhde" !

Lapsettomuus kuule syö miestä ja parisuhdetta aika kovastikin!

Joten hanki itselles muuta puuhaa, tai mietippä lapsettomien asioita hetki siellä pienessä päässäsi!

Vierailija
11/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" On ihan sama, onko vika iso tai pieni, jos se estää raskauden niin se on liian suuri" nimenomaan tässä ketjussa hain. En mitään kilpailua siitä kenellä on isoimmat ongelmat ja minkä suhteen. Itsellä kun avioeron kanssa nyt on ollut sata muutakin ongelmaa (mitä taas eivät ehkä parisuhteessa elävä ei-eronnut mutta lapsettomuudesta kärsivä ymmärrä) niin tuli hiukan tarve puolustella omaa tilannetta kun niin monella tähän vastanneilla taas oli erilainen tilanne kun itsellä.

Mielipidettäni en edelleenkään vedä puihin, en vaan ole vielä tästä ketjusta löytänyt mitään perusteluakaan sille minä edellä mainitsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi