Varusmiehet rääkkäsivät sammakkoa
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset itkee yhden sammakon perään. ei jeesus
Sanoin tästä kahdelle miespuoliselle tutulle ja he olivat empatiakykyisiä toisin kuin sinä!
Oliko ne niitä ihania ulkomaalaisia miehiä?
Ei vaan ihan suomalaisia. En ole se sama kirjoittaja, joka kirjoitti ulkomaalaisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jeesuskin itkee.
Armeijassa opitaan tappaan ja neiteistä tehdään MIEHIÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Siis tämmöisten vajakkien käsissä on kohta entisen kansallisvaltiomme eli Suomen tulevaisuus eli ei hyvältä näytä. Entisvanhaan ei olisi edes armeijaan huolittu tämmöisiä apukoululaisia, kuten tänä päivänä. Nykyään on pakko ottaa kaikki latvalahot ja lääkkeen käyttäjähemmot, koska normaalit ovat käyneet niin vähiin. Pieni vika, mutta kun on päässä vai miten se vanha viisaus nyt menikään? Ennen sakemannit poltti Lapin, nyt suomalainen "sotilas" polttaa sammakon. Tekis mieli itkeä.
hanki apua tohon miesten vihaamiseesi.
yksittäistapaus. vai miten se menikään?
Minä olen kuule armeijan käynyt mies, minun isäni kävi läpi kaksi sotaa. Ei siellä joudettu pelleilemään kun piti tätä maata puolustaa sinunkin poskisolistin puolesta. Saat nyt istua rauhassa istua läsöttää siellä koneen ääressä, kun on isät sinua ennen taistelleet vapaaksi tämän maan. Mitäpä ajattelit itse tehdä tämän maan ja sen kansan hyväksi? Veikkaan, ettei sinusta olisi tosipaikan tullen päiväksikään taistelijaksi, kun ei painopeittoa ja beautypussia saa ottaa metsään mukaan, joten nautihan ne ketipinorit ja menehän sinne painopeiton alle lepäämään.
"olen mies"-meemi.
sinä et ole miestä nähnytkään
Ota nyt vaan ne iltalääkkeesi ja anna vaikuttaa.
Sinun lääkkeesi ei taida enää vaikuttaakaan.
Menehän sinä suomen toivo, psyykkisistä syistä sairaseläkkeellä jo sinne unten maille. Näe unta vaikka siitä sammakosta. Muista ne iltalääkkeet.
Sinulla taitaa olla lääkkeistä paljon kokemusta kun niistä jatkuvasti hoet.
Ja sinä olet niin tyhmä ettei sinulle ihan periaatteesta kannattais vastata huumehörhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tästä kahdelle miespuoliselle tutulle ja he olivat empatiakykyisiä toisin kuin sinä!
joku suhteellisuudentaju kuitenkin pitäisi olla. ihan oikeasti
Sinunko mielestäsi noiden varusmiesten toiminta oli ihan ok???
sanoinko niin? joku raja kuitenkin yhden sammakon syömisestä raivoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia iso osa suomalaisista miehistä on. Kaikki tunteet padotaan sisälle, nössönä ei voida koskaan avautua kun ollaan niin miehekkäitä. Jokaisen meistä täytyy joskus purkautua ja jos ei suullisesti niin sitten väkivallalla, tyypillistä suomalaista mieskulttuuria. Toki monissa maissa nainen on heikompi arvoinen kuin aasi, mutta ei se lievitä suomalaisten miesten agressiivisuutta. Eläimiä kiduttava ja sille vielä naurava aikuinen tai lapsi ei ole terve, eläinten tappamisesta ne sairaimmat sarjamurhaajatkin ovat aloittaneet. Terve ihminen tuntee empatiaa, myös lapsi. Kenenkään tappaminen ja kittuutaminen ei voi olla vain hölmöily kun nyt oltiin kaveriporukan kanssa vaa.
Onneksi oma mies on ulkomaalainen, en ole koskaan seurustellut suomalaisen miehen kanssa, enkä tule seurustelemaan! Kaikki tuntemani ovat juurikin agressiivia, alokoholistin merkit täyttäviä tai ihan hyviä tyypejä muuten, muttakun ei vain voi puhua mistään muustakun kun kaljasta ja autosta, ja ehkä silloin vähän näyttää tunnetta kun Suomi voittaa MM kultaa jääkiekossa.
Sori angstinen purkaus, en vain siedä eläinten kiduttamista.
Paitsi ettei kyseeessä ollut suomalainen mies x)
En katsonut videota, koska en pysty kituvan eläimen takia. Mutta tuskinpa koko porukka ulkomaalaisia on? Tämäkin on suomalaismiehille tyypillistä, ulkomaalaisia kohtaan ollaan niin vihaisia, jos he syyllistyvät väkivaltaisuuksiin. Mutta jos joku haluaa puhua suomalaisten väkivaltaisuudesta, vedotaan heti ulkomaalaisiin, tämä kertoo jo paljon. "Ongelman ensimmäinen merkki on ongelman kiistäminen". Suomi on kuitenkin euroopan kolmanneksi vaarallisin maa _naisille_. Ja tästä videosta aloin puhumaan siitä oikeasta ongelmasta, mikä meidän Suomessa suomalaisten miesten väkivaltaisuus on. Sitä ei muuta, oikeuta tai lievitä se, että monet ulkomaalaiset tekevät ra*empia tai enemmän väkivaltarikoksia. Väkivalta on aina väkivaltaa.
Oma mies on europpalainen ja en lähtisi vertailemaan länsimaan kulttuuria vaikka L*hi-I*ään, koska siellä jo pelkkä lainsääsäntö ja kasvatusmenetelmät ovat niin eri luokkaansa. Siellä väkivalta on sallittua ja hyväksyttyä, täällä ei. Kyllä ainakin euroopassa valta osassa maita miehet ovat paljon parempia luonteeltaan, kuin suomalaiset. Oma mies pitää erittäin epämiehekkäinä tätä suomalaisten miesten nössökulttuuria, oma lapsi ja nainen on se ensisijainen väkivallan kohde.
Mene nukkumaan siiderihumalasi pois. Olet lähinnä säälittävä.
nääh, olen juonut viimeksi tammikuussa. Menen mieluummin hommiin kuuman ULKOMAALAISEN miehen kanssa:) Sinä voit keskittyä siihen mihin joudut tyytymään, eli oikeaan käteesi. "Ei mulle tollanen suomiakka kelpaiskaan" -kommenttia odotellessa
Kyllä minulle suomiakka aina kelpaa mutta ei tuollainen joka halveksii suomalaisia miehiä. Ulkomaalaisiakaan sinä et kyllä saa, kyllä niilläkin joku taso sentään on.
Toivot vain. Halveksin juuri siksi koska minulla on varaa valita parempi mies muualta päin maailmaa. Mutta voidaan leikkiä, että en todellisuudessa saa ketään miestä, jos itsetuntosi saa siitä voimaa. Ja mielenkiintoista että kommentit perusteella vähättelet minun tasoani, mutta ensin haukut minua h*oraksi? Tyypillistä suomalismiehen junttiutta. Olet kyllä todella epämiehekäs.
Oikein muualta päin maailmaa. Miksi et sanonut että mistä päin? Äläkä vaan sano sitä iänikuista "en halua että minut tunnistetaan", se ei meinaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraa käkätin ääneen. Siellä on esitutkintaa kalenterissa parin viikon tarpeiksi.
Oletko psykopaatti?
"Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain sitä, vaan sitä kuinka paljon armeijaikäisten populaatiosta on vinksahtaneita. Sehän tässä huolestuttaa. Jos tosipaikka tulisi niin miten musta tuntuu ettei tälle maalle löydy puolustajia kuin kourallinen. Muut ovat liian sairaita ja niin dingelidong päästään, ettei niille vois antaa esim. asetta.
Videossa oli yksi ulkomaalaisen näköinen joka seivästi sammakon ja sinä puhut noin? Taidat olla itse vähän dingelidong päästäsi.
Ja parikymmentä kaveria komppas vierestä? "Hyvä Rane/Mahmud näytä sille!" Kun ei niistä nykyajan poikatytöistä ole muuhun kun sammakon tappajiksi. Kun ei ole pää kunnossa niin miten siinä muka maata puolustetaan? Ei mitenkään. Menetetty sukupolvi jo syntyessään.
Mene itkemään äidillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukassa tyhmyys tiivistyy ja tässä on tulos.
Kyllä tässä on kyse paljon pahemmasta kuin tyhmyydestä. Sairasta sakkia.
Ei siinä olen sen kummemmasta kyse kuin että yksi tai kaksi hölmöä saa idean ja muut nauraa taustalla kun nämä toteuttaa sen idean.
Kävin intissä maksullisissa naisissa iltalomalla, koska kaksi tyyppiä tiesi paikalliset ilotyttö-kuviot. Se ei oikeastaan minua olisi kiinnostanut, mutta porukka veti mukanaan ja tämä kokemus loi yhteishenkeä. Siviilissä en olisi maksullisiin koskaan mennyt.
Sinä harrastit seksiä (juu raha vaihtoi omistajaa mitä sitten) ja nämä kiduttivat eläintä. Miten helvetissä noita asioita voi edes verrata keskenään?? Eläinten kiduttaminen on sairasta, empatiakyvyttömien raakalaisten hommaa
Tekijä oli aasialaistaustainen. Muistakaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
"me naiset ollaa niinku tosi empaattisii , ajatelkaa sitä sammakkoo"
"nää ja kaikki muutkin miehet vois laittaa maalitauluiks ampumaradalle, tää ei oo mitää psykopatiaa"
Se on eri asia.
Onneksi menee tutkintaan.
Mutta esim kalastajat saisivat myös hävetä. Ei minusta paljon kivampaa ole antaa kalojen tukehtua. Mietipä omalle kohdalle tukehtumiskuolema, luulen, että mieluummin itse liekeissä palaisin.
Inhottavaa, että kukaan ei välitä kaloista. On helppo rääkätä eläintä, joka ei osaa huutaa ja kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia iso osa suomalaisista miehistä on. Kaikki tunteet padotaan sisälle, nössönä ei voida koskaan avautua kun ollaan niin miehekkäitä. Jokaisen meistä täytyy joskus purkautua ja jos ei suullisesti niin sitten väkivallalla, tyypillistä suomalaista mieskulttuuria. Toki monissa maissa nainen on heikompi arvoinen kuin aasi, mutta ei se lievitä suomalaisten miesten agressiivisuutta. Eläimiä kiduttava ja sille vielä naurava aikuinen tai lapsi ei ole terve, eläinten tappamisesta ne sairaimmat sarjamurhaajatkin ovat aloittaneet. Terve ihminen tuntee empatiaa, myös lapsi. Kenenkään tappaminen ja kittuutaminen ei voi olla vain hölmöily kun nyt oltiin kaveriporukan kanssa vaa.
Onneksi oma mies on ulkomaalainen, en ole koskaan seurustellut suomalaisen miehen kanssa, enkä tule seurustelemaan! Kaikki tuntemani ovat juurikin agressiivia, alokoholistin merkit täyttäviä tai ihan hyviä tyypejä muuten, muttakun ei vain voi puhua mistään muustakun kun kaljasta ja autosta, ja ehkä silloin vähän näyttää tunnetta kun Suomi voittaa MM kultaa jääkiekossa.
Sori angstinen purkaus, en vain siedä eläinten kiduttamista.
Paitsi ettei kyseeessä ollut suomalainen mies x)
Pakkohan henkilön on olla suomalainen, jos käy Suomen Armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaivainen sammakko ja läskikantturat saavat joukkopsykoosin? Ei ihme että suomalaismiehet valitsevat nykyisin ennemmin aasialaisen laatunaisen kuin tuollaisen mielisairaan läskiläjän.
Onhan se sammakolla ruokittu nainen varmasti parempi kuin kotoinen nauriilla ruokittu nainen, mutta sikäli kun tulevan vaimosi lempiruoka on Suomessa rauhoitettu, niin teidän on parasta muuttaa Aasiaan :)
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaivainen sammakko ja läskikantturat saavat joukkopsykoosin? Ei ihme että suomalaismiehet valitsevat nykyisin ennemmin aasialaisen laatunaisen kuin tuollaisen mielisairaan läskiläjän.
Mun monet miestutut ei huolisi aasialaista naista. Ei vain ole heidän kauneusihannetta. He hoitavat vain länsimaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun monet miestutut ei huolisi aasialaista naista. Ei vain ole heidän kauneusihannetta. He hoitavat vain länsimaalaisia.
Siis he huolivat vain länsimaalaisia naisia koska ne on kauneimpia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi menee tutkintaan.
Mutta esim kalastajat saisivat myös hävetä. Ei minusta paljon kivampaa ole antaa kalojen tukehtua. Mietipä omalle kohdalle tukehtumiskuolema, luulen, että mieluummin itse liekeissä palaisin.
Inhottavaa, että kukaan ei välitä kaloista. On helppo rääkätä eläintä, joka ei osaa huutaa ja kiljua.
Kaloista on alettu viimeaikoina puhua. Silloin kun minä olin nuori, niin "tutkittiin", että kalat eivät tunne kipa. Nykyään tiedetään, että kalat tuntevat kipua. Viime talvena oli otsikoissa kalastuskilpailujen käytännöt ja vaadittiin kalojen lopettamista heti noston jälkeen. Toivottavasti kalojen lopettamiskeskustelu kasvaa ja etenee edelleen. Tärkeintä on, että keskustelu on alkanut.
Mistä se kertoo, että ihan avoimesti täällä jotkut puolustelee "no sehän oli vain sammakko, ei sentään koira,
jäähän autojenkin alle sammakoita, syöttehän tekin lihaa, naiset ei käy armeijaa...jne" .
Lehden juttu ja pointti oli yksinkertaisesti se että eläintä kidutettiin, piste.
Ja että eläinten kiduttaminen on väärin ja rikollista. Esikoulu-ikäinenkin tajuaa tämän uutisen, kun se hänelle kerrotaan.
Mutta ei tajua jotkut tämän palstan kommentoijat. Viisastellaan ja puhutaan aivan asian vierestä.
Entä mitä tekee ylläpito? Ei mitään. Nykyään.
Ja edelleen, kyse on eläinrääkkäyksestä. Älkää nyt sokaistuko puhumaan "joo mutta äitiskii oli"-tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joutuvat linnaan vähintään 2 vuodeksi. olihan sentään rauhoitetusta eläimestä kyse, ei tarvi pelkillä sakoilla päästää. Se vaan, että mihinhän nuo paskiaiset vielä kykenee :o En haluu tietää.
sulla on noi realiteetit sitten hyvin hallussa. että kaksi vuotta linnaa sammakosta?
Sehän oli harkittu sadistinen murha, joten miksi ei? Elollinen olento, joka on tntent kipua ja jonka oikeus elämään on julmasti otettu pois.
Miksi väheksyt sammakkoa ja sammakon oikeutta elämään ja kivuttomuuteen?
-eri
Sinunko mielestäsi noiden varusmiesten toiminta oli ihan ok???