Varusmiehet rääkkäsivät sammakkoa
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukassa tyhmyys tiivistyy ja tässä on tulos.
Kyllä tässä on kyse paljon pahemmasta kuin tyhmyydestä. Sairasta sakkia.
Ei siinä olen sen kummemmasta kyse kuin että yksi tai kaksi hölmöä saa idean ja muut nauraa taustalla kun nämä toteuttaa sen idean.
Kävin intissä maksullisissa naisissa iltalomalla, koska kaksi tyyppiä tiesi paikalliset ilotyttö-kuviot. Se ei oikeastaan minua olisi kiinnostanut, mutta porukka veti mukanaan ja tämä kokemus loi yhteishenkeä. Siviilissä en olisi maksullisiin koskaan mennyt.
Jokainen jolla on yhtään empatiakykyä puuttuu eläimen rääkkäämiseen.
Niinhän sitä luulisi, mutta ei mene niin.
Sen verran palautan suhteellisuudentajua, että vaikka tuo oli todella törkeä temppu, ei siellä sentään koiraa grillattu.
Jahas täällä on yksi empatiakyvytön. Sairasta.
Noille ei kyllä aseita pitäisi antaa käsiteltäviksi. Maalitauluiksi puolestaan sopisivat loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et jäi kiinni! Ne sammakot on suojeltuja.
Ja vaikkeivät olisi, ei MITÄÄN eläintä saa rääkätä.
Tuo on eläinsuojelurikos.
Saamarin sadistit. Varmasti maalaisia.
YKSI aasialaistaustainen mies.
Älä nolaa itseäsi enää yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Noille ei kyllä aseita pitäisi antaa käsiteltäviksi. Maalitauluiksi puolestaan sopisivat loistavasti.
Kukahan tässä on se psykopaattisadisti?
Tappajakoulutuksesta tulee tappajia.
Ihan helv etin sairasta! Ja nämä ihmiset ei varmaan edes itse älyä kuinka sairasta eläintenkidutus on :'(
Kyllä saa äidit taas olla ylpeitä pojistaan, hyi helvetti.
Ihmisiä pitäisi tarpeeksi jo liikuttaa ja surettaa se että puolustuskyvytöntä eläintä rääkätään, mutta jos se ei jostain syystä kiinnosta niin kannattaa muistaa, että on tutkittu tosiasia että eläimiin sadismia kohdistavat ihmiset kohdistavat sitä suurella todennäköisyydellä myös ihmisiin. Nämä pojat eivät ole hassuttelijoita vaan päästään pahasti vialla.
Olennaista on se että eläintä rääkättiin. Sinänsä rauhoitetun lajin tappaminen on jo huono, mutta ainakin minusta se rääkkääminen on se pahempi juttu, ihan eri asia jos olisi tappanut sammakon nopeasti ja mahdollisimman kivuttomasti. Silloin voisi mennä ajattelemattomuuden piikkiin, tarkoituksellinen eläimen kiduttaminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat tällaisia? Vastenmielistä.
yksi aasialaistaustainen mies, jolla sammakonsyönti kuuluu kulttuuriin, arvon rasistireppana
Eläin yleensä armeliaasti tapetaan mahdollisimman vähän kipua tuottaen ennen sen paistamista ja syömistä. On lisäksi hyvä tarkistaa sen maan lainsäädäntö, jossa vierailee tai asuu.
edelleenkin tekijänä on ollut vain yksi EPÄILTY.
mutta mammoilla on taas jo roviot tulilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä olen sen kummemmasta kyse kuin että yksi tai kaksi hölmöä saa idean ja muut nauraa taustalla kun nämä toteuttaa sen idean.
Kävin intissä maksullisissa naisissa iltalomalla, koska kaksi tyyppiä tiesi paikalliset ilotyttö-kuviot. Se ei oikeastaan minua olisi kiinnostanut, mutta porukka veti mukanaan ja tämä kokemus loi yhteishenkeä. Siviilissä en olisi maksullisiin koskaan mennyt.
Harvassa on johtaja-ainesta. Johtaja on se, joka nousee porukassa ja sanoo, että tämä on väärin, minä en toimi näin.
Sen vielä olisi ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut LuoMu-keikka mutta silloinkaan ei rauhoitettua otusta olisi lahdattu ja lahtaaminen tehty nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kokevat saman kohtalon.
siellä psykopaatti taas kommentoimassa. ja mammat yläpeukuttaa.
Tulee vihainen olo kuinka joku voi aiheuttaa toiselle olennolle kärsimystä ja vielä nauraa sille? Miltä itsestä tuntuisi jos joku muu tekisi näille rääkkääjille näin? Nykyään ihmiset eivät yhtään ajattele miltä muista tuntuu tai miltä itsestä tuntuisi jos joku satuttaisi samalla tavalla. Valtavasti empatian puutetta. Surettaa ja inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on johtaja-ainesta. Johtaja on se, joka nousee porukassa ja sanoo, että tämä on väärin, minä en toimi näin.
Intissä ei ole väliä onko johtaja-ainesta. Natsat olkapäällä ratkaisee arvojärjestyksen.
Vierailija kirjoitti:
satoja sammakoita jää viikoittain autojen alle ja työkoneiden sekä ruohonleikkureiden silppuamiksi.
kukaan ei ole näistä sammakkokuolemista ketään hirttosilmukkaan ripustamassa.
naisten tekopyhyys on käsittämätöntä ja naurettavaa
Olet vääräsä. Joskun joku hanke torpataan sammakoiden takia tai vaihtoehtoisesti sammakot siirretään turvaan toiselle elinalueelle hankkeen takia. Enemmän kyllä voisi nostaa esiin ruohonleikkuriongelmaa, ilmeisesti robottileikkurit eivät tunnista siilejä. Se on valtava ongelma, jolle pitäisi tehdä jotain. Se ei poista, eikä vähennä tuon yhden sammakon kärsimystä. Yksilö kokee kivun ja yksilöä kohtaan tehtiin lainvastaisesti. Silloin tekijää rangaistaan juuri siihen yksilöön kohdistuvista loukkauksista.
Nämä olivat varmaan niitä, jotka saivat kotona valita aina, mitä halusivatkaan.