Mies tuli treffeille t-paidassa ja farkuissa. Jalassa sievin turvakengät. :(
Ja kyseessä oli tukava mies. Korostui ikävästi liian lyhyt paita.
Kommentit (32)
Mun miehellä oli just toi sama vaatetus meidän ensitreffeillä ja monta kertaa sen jälkeenkin :'D
Vierailija kirjoitti:
En lytännyt heti ensimmäisenä mutta kun menimme hienompaan ravintolaan syömään niin edelleen oli ne turvakengät. Jopa kesähelteellä. Ap
Niin kesäkelillähän ois pitäny olla sandaalit sukilla.
Näkee, et raha on tärkeetá akoille, ku osataa analysoida kenkiä ja tietää, et ovat kalliita…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lytännyt heti ensimmäisenä mutta kun menimme hienompaan ravintolaan syömään niin edelleen oli ne turvakengät. Jopa kesähelteellä. Ap
Onko Porvoossa jo toukokuussa kesä vai tapahtuiko viime kesänä?
Ihme kysymys. Olen tällä hetkellä kesälomalla, joten kyllä nyt on kesä.
Vierailija kirjoitti:
Sievin turvakengät eivät ole turvakenkien edullisimmasta päästä, eli on rahamies.
Köyhät duunikaverini pitävät noita firman kustantamia turvajalkineita vapaa-ajallaankin jalassa ja näin säästyy kivasti rahaa kun ei tarvitse itse kenkiä ostaa.
M26 kirjoitti:
Näkee, et raha on tärkeetá akoille, ku osataa analysoida kenkiä ja tietää, et ovat kalliita…
Kas, poju on nyt oikein ruvennut akottelemaan. Sillä lailla. Isikö opetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievin turvakengät eivät ole turvakenkien edullisimmasta päästä, eli on rahamies.
Köyhät duunikaverini pitävät noita firman kustantamia turvajalkineita vapaa-ajallaankin jalassa ja näin säästyy kivasti rahaa kun ei tarvitse itse kenkiä ostaa.
Sievin rollereita ei pilipali hommista saa. Kyllä sieltä saa kiinalaista turvakenkää.
Vierailija kirjoitti:
Aloituspostaus saattaa olla vitsi ja provoilua, mutta kyllä minä voin kuvitella, että noin voisi käydäkin. Kyllä suomalaisista miehistä ja naisistakin löytyy liian paljon tuota osastoa, joka ei ymmärrä pukeutumisesta mitään.
Tavallaan se on tietysti hyväkin. Minä osaan pukeutua hyvin ja teenkin niin. Sitten kun ympärillä pyörii noita turvakenkäurpoja, niin heidän rinnallaan minä näytän erityisen tyylikkäältä.
Ja sä teet työksesi mitä sipsuttelua?
Jos tekisit rankkaa fyysistä duunia 8-12h päivässä ja parhaillaan sen jälkeen lisää samaa kotona remontoidessa, niin veikkaan että edes sinä et jaksaisi panostaa sen jälkeen "näyttääksesi erityisen tyylikkäältä".
M26 kirjoitti:
Muistan, kun tulit palstalle. Olit hauska ja jopa hellyttävä. Sinulle olisi toivonut kivaa elämänkumppania.
Enpä toivo enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahamiehen lisäksi viisas mies. Sievin turvakengät(roller) ovat yhdet parhaista kengistä mitä minulla on jalassa ollut. En tosin itse treffeille niihin pukeutuisi, ellen sitten haluaisi varmistua treffiseuralaiseni pinnallisuuden tasosta.
Mut onhan toi jäätävän hyvä testi haluaako oikeasti tutustua vai mikä on meininki.
Mulle kampaaja leikkasi liian lyhyet hiukset ja nyt kyllä erottuu miehistä ne joiden mielestä lyhyet hiukset = lesbo.
Aika virkistävää koska nytpä tiedän kuka pystyy kohtaamaan mut ihmisenä ja kuka ei.
Loistava logiikka sulla. Pienennät mahdollisuuksiasi löytää oikeasti yhteensopiva kumppani rajusti.
Samalla logiikalla kannattaisi myös jättää meikit pois, olla päiväkausia peseytymättä ennen treffejä, tulla paikalle pieruverkkareissa ja tuhnutella niihin raivokkaasti treffien ajan. Koska ihminen.
Rollerit on kyllä hyvät kengät, monesti kaupassa olen käynyt ne jalassa. Ravintolaan en ehkä laittas mutta ehkä ne sen mielestä oli tarpeeksi siistit. Koitahan pärjäillä.