Mies tuli treffeille t-paidassa ja farkuissa. Jalassa sievin turvakengät. :(
Ja kyseessä oli tukava mies. Korostui ikävästi liian lyhyt paita.
Kommentit (32)
Ihme juntti kun ei tullut pyöräilyshorteissa.
Ainakaan se ei ole työtön luuseri kun oli duunikengät jalassa.
Sievin turvakengät eivät ole turvakenkien edullisimmasta päästä, eli on rahamies.
Ai kamala. Sait varmaan slaagin. Toivutko?
Ilmeisesti arvomaailmanne ei kohtaa. Kai sanoit miehelle että susta tuntuu ettei jatketa.
Eli jos olisi tullut pukupaidassa, suorissa housuissa ja nahkakengissä, olisi voinut heitellä juomat ympäri seiniä valittamatta?
Toivottavasti saat terapiaa näin traumaattisen kokemuksen jälkeen. Porvoossa pitäisi olla aika hyvät terapeutit.
Vierailija kirjoitti:
Sievin turvakengät eivät ole turvakenkien edullisimmasta päästä, eli on rahamies.
Rahamiehen lisäksi viisas mies. Sievin turvakengät(roller) ovat yhdet parhaista kengistä mitä minulla on jalassa ollut. En tosin itse treffeille niihin pukeutuisi, ellen sitten haluaisi varmistua treffiseuralaiseni pinnallisuuden tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahamiehen lisäksi viisas mies. Sievin turvakengät(roller) ovat yhdet parhaista kengistä mitä minulla on jalassa ollut. En tosin itse treffeille niihin pukeutuisi, ellen sitten haluaisi varmistua treffiseuralaiseni pinnallisuuden tasosta.
Mut onhan toi jäätävän hyvä testi haluaako oikeasti tutustua vai mikä on meininki.
Mulle kampaaja leikkasi liian lyhyet hiukset ja nyt kyllä erottuu miehistä ne joiden mielestä lyhyet hiukset = lesbo.
Aika virkistävää koska nytpä tiedän kuka pystyy kohtaamaan mut ihmisenä ja kuka ei.
En lytännyt heti ensimmäisenä mutta kun menimme hienompaan ravintolaan syömään niin edelleen oli ne turvakengät. Jopa kesähelteellä. Ap
Aloituspostaus saattaa olla vitsi ja provoilua, mutta kyllä minä voin kuvitella, että noin voisi käydäkin. Kyllä suomalaisista miehistä ja naisistakin löytyy liian paljon tuota osastoa, joka ei ymmärrä pukeutumisesta mitään.
Tavallaan se on tietysti hyväkin. Minä osaan pukeutua hyvin ja teenkin niin. Sitten kun ympärillä pyörii noita turvakenkäurpoja, niin heidän rinnallaan minä näytän erityisen tyylikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut onhan toi jäätävän hyvä testi haluaako oikeasti tutustua vai mikä on meininki.
Mulle kampaaja leikkasi liian lyhyet hiukset ja nyt kyllä erottuu miehistä ne joiden mielestä lyhyet hiukset = lesbo.
Aika virkistävää koska nytpä tiedän kuka pystyy kohtaamaan mut ihmisenä ja kuka ei.
Näin on, sitä paitsi hiukset kasvavat, mutta luonteen heikkouksien jalostaminen onkin jo vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
En lytännyt heti ensimmäisenä mutta kun menimme hienompaan ravintolaan syömään niin edelleen oli ne turvakengät. Jopa kesähelteellä. Ap
Onko Porvoossa jo toukokuussa kesä vai tapahtuiko viime kesänä?
Aha.