Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli treffeille t-paidassa ja farkuissa. Jalassa sievin turvakengät. :(

Vierailija
20.05.2021 |

Ja kyseessä oli tukava mies. Korostui ikävästi liian lyhyt paita.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tukava vaan tukeva. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala.

Vierailija
4/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juntti kun ei tullut pyöräilyshorteissa.

Vierailija
5/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan se ei ole työtön luuseri kun oli duunikengät jalassa.

Vierailija
6/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin turvakengät eivät ole turvakenkien edullisimmasta päästä, eli on rahamies.

Vierailija
7/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Sait varmaan slaagin. Toivutko?

Vierailija
8/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti arvomaailmanne ei kohtaa. Kai sanoit miehelle että susta tuntuu ettei jatketa.

Vierailija
9/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa vaatteissa itse olit?

Vierailija
10/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhali

Vierailija
11/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olisi tullut pukupaidassa, suorissa housuissa ja nahkakengissä, olisi voinut heitellä juomat ympäri seiniä valittamatta?

Vierailija
12/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
13/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat terapiaa näin traumaattisen kokemuksen jälkeen. Porvoossa pitäisi olla aika hyvät terapeutit.

Vierailija
14/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sievin turvakengät eivät ole turvakenkien edullisimmasta päästä, eli on rahamies.

Rahamiehen lisäksi viisas mies. Sievin turvakengät(roller) ovat yhdet parhaista kengistä mitä minulla on jalassa ollut. En tosin itse treffeille niihin pukeutuisi, ellen sitten haluaisi varmistua treffiseuralaiseni pinnallisuuden tasosta.

Vierailija
15/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakengillä on hyvä potkia.

Vierailija
16/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahamiehen lisäksi viisas mies. Sievin turvakengät(roller) ovat yhdet parhaista kengistä mitä minulla on jalassa ollut. En tosin itse treffeille niihin pukeutuisi, ellen sitten haluaisi varmistua treffiseuralaiseni pinnallisuuden tasosta.

Mut onhan toi jäätävän hyvä testi haluaako oikeasti tutustua vai mikä on meininki.

Mulle kampaaja leikkasi liian lyhyet hiukset ja nyt kyllä erottuu miehistä ne joiden mielestä lyhyet hiukset = lesbo.

Aika virkistävää koska nytpä tiedän kuka pystyy kohtaamaan mut ihmisenä ja kuka ei.

Vierailija
17/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lytännyt heti ensimmäisenä mutta kun menimme hienompaan ravintolaan syömään niin edelleen oli ne turvakengät. Jopa kesähelteellä. Ap

Vierailija
18/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspostaus saattaa olla vitsi ja provoilua, mutta kyllä minä voin kuvitella, että noin voisi käydäkin. Kyllä suomalaisista miehistä ja naisistakin löytyy liian paljon tuota osastoa, joka ei ymmärrä pukeutumisesta mitään.

Tavallaan se on tietysti hyväkin. Minä osaan pukeutua hyvin ja teenkin niin. Sitten kun ympärillä pyörii noita turvakenkäurpoja, niin heidän rinnallaan minä näytän erityisen tyylikkäältä.

Vierailija
19/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut onhan toi jäätävän hyvä testi haluaako oikeasti tutustua vai mikä on meininki.

Mulle kampaaja leikkasi liian lyhyet hiukset ja nyt kyllä erottuu miehistä ne joiden mielestä lyhyet hiukset = lesbo.

Aika virkistävää koska nytpä tiedän kuka pystyy kohtaamaan mut ihmisenä ja kuka ei.

Näin on, sitä paitsi hiukset kasvavat, mutta luonteen heikkouksien jalostaminen onkin jo vaikeampaa.

Vierailija
20/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lytännyt heti ensimmäisenä mutta kun menimme hienompaan ravintolaan syömään niin edelleen oli ne turvakengät. Jopa kesähelteellä. Ap

Onko Porvoossa jo toukokuussa kesä vai tapahtuiko viime kesänä?