Pidätkö yhteyttä exän sukuun?
Pidättekö yhteyttä entisten kumppaneiden sukulaisiin vaikka välit exään olisivat huonohkot (ts. hänen kanssaan et pidä yhteyttä)?
Tämä tietenkin osoitettu heille jotka tulivat juttuun perheen kanssa.
Kommentit (32)
Ihmissuhteet eivät ole ulkoa saneltavissa. Millään exillä ei ole oikeus päättää kuka saa olla kenenkin kanssa yhteydessä. Kontrolloinnintarve viittaa narsismiin.
Laitan joulukortin. Kävin viemässä anopille 80 v kukan. En muuten.
Tuntuisi hölmöltä mennä enemmän, kun heillä on uusikin miniä.
Ex-anoppia käyn välillä painamassa. On muuten kiihkeä tapaus.
En pidä, eikä pidä miehenikään. Moikataan jos tavataan, ja vaihdetaan muutama sananen. Miehen exä tunki mieheni suvun juhliin lasten varjolla, ja alkoi roudaamaan myös uutta miestänsä mukana. Onneksi exän juonikkuus paljastui miehen sisaruksille ja vanhemmille, joten exä joutui poistumaan näyttämöltä.
Olen tekemisissä oman sukuni, sekä mieheni suvun kanssa, ja siinä on jo 2 sukua, ja se riittää.
Minä pidän jonkin verran yhteyttä veljeni ex-tyttöystävään. Olivat yhdessä monta vuotta ja oltiin pari vuotta samassa työpaikassakin heidän eron jälkeen.
No en todellakaan, sitä pzkaa en enää siedä. Kaikki mitä tein oli väärin. Miksi se olisi muuksi muuttunut. Lisäksi eksä on keksinyt niin paljon valheita minusta ja kertonut niitä vuosikymmeniä kylillä ja kaikki uskoo. Narsisti osaa olla vakuuttava.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsin etäisyyttä exään eron jälkeen, joten yhteydenpito väheni myös muuhun perheeseen. Meillä ei ollut lapsia ja ex oli löytänyt uuden.. olisi tuntunut oudolta pitää yhteyttä exän perheeseen. Enkä halunnut roikkua menneessä ja törmätä exään tai kuulla hänen elämästään. Exän sisarusten kanssa välillä viestitellään, mutta ex anoppiin ja appiin ei ole yhteyttä. Tämä on harmi koska varsinkin anopin kanssa tulimme hyvin juttuun. Nyt ajan kuluttua olisi mukava taas olla yhteydessä.
Jospa kuitenkin antaisit sen yhteydenoton olla ja antaisit heidän elää elämäänsä. Niiiin rasittavia tuollaiset exät jotka haluaa jäädä roikkumaan exän sukuun. Jos mun ex ottaisi vanhempiini yhteyttä niin sanoisin asiasta kyllä samantien ja tiedän etteivät vanhempanikaan hänen kanssaan haluaisi tekemisissä olla. Ei sillä, että kellään meistä olisi mitään häntä vastaan mutta se olisi ensinnäkin loukkaavaa uutta puolisoani kohtaan ja toisekseen ei mitään intressejä kenelläkään olla yhteyksissä hänen kanssaan.
Onneksi ei ole mitään yhteyttä eikä tule.
Exän kanssa nykyään hyvin muodolliset välit, poisti minut somessakin. Äitiinsä olen lapsen asioiden vuoksi yhteydessä viikottain. Suurin henkinen tuki ollut vaikeina aikoina ja olen hänelle siitä tosi kiitollinen
Exä on itsekäs, munaton mies. En ymmärrä, mitä hänessä joskus näin
Pidän yhteyttä, anoppiini, appiin ja kälyyni ja muistamme toistemme syntymäpäivät ja joulut. Anopillani on aina paikka sydämessäni. Soittelemme ja vaihdamme kuulumisia.
Avioliiton kautta kuulun exän sukuun, siitähän ei voi erota, toisin kuin avioliitosta ja saan aina kutsun sukuseuraan ja nimeni komeilee edelleen sukupuussa exän ensimmäisenä puolisona. Harvoin vain nykyään tulee käytyä sukujuhlassa.
En koskaan. Ehkä jos olisi lapsia, varmaan silloin.
Nolokkeja semmoset jotka pitävät yhteyttä exän sukuun vaikka ei ole edes yhteisiä lapsia. En ymmärrä että miksi. Aika meni jo, nyt eteenpäin.