Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Hiukset leikattu pilalle! Uusi kampaaja leikkasi mummotukan. En kehtaa elää

Vierailija
20.05.2021 |

Hiukset kuin torimummon polkkatukka. Korviin ulottuvat suora paashi sovi piirteilleni ollenkaan.

Vaalennus ei onnistunut vaan hiuksista tuli keltaiset, myönsivät että sopivampi vaalennusaine oli loppu.

Minulla oli harteille ulottuvat hiukset, toinen puoli huomattavasti pidempi, ajankohtainen malli ja sopiva nuorehkolle visuaalisen taiteenalan ihmiselle.

Mikä avuksi, koska pyöreät kasvot näyttävät pyöreämmiltä nyt, se toispuoleinen leikkaus oli tosi cool, nyt malli on pilattu.

Kellertävä vaalennus ei auta yhtään, jos sävyttäisin lilalla, tai pinkillä. Eikö joku ajankohtainen sävy veisi huomiota hassusta mallista?

Miten muotoilla? Se on siis korvien alle ulottuva polkka nyt ja mielestäni epätasaisesti leikattu.. nyyyh

En ala valittaa kampaamolle, itse istuin siinä mutta en huomannut miten otti takaa. Sanoin ok että kesä tulee ja lämmin, mutta en tilannut kesätukkaa tai lyhyttä.

Vaihdoin kampaajaa koska tämä uusi teki paljon halvemmalla.

Mitä tehdä? Sävy, muotoilu toisin?

Kiitos vastauksista etukäteen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mun mielestä kuuluis kampaamolle korjata esimerkiksi väriä jos menee pieleen. Tai sit tee reklamaatio ja rahat takaisin.

Muotoilusta en osaa sanoa, auttaisko lämpömuotoilu(kihartaminen tai latvojen pyöristäminen ulos tai sisään) tai jotkut rakennesprayt?

Vierailija
2/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hyvälle kampaajalle ja leikkauttaisin hiukset tyylikkäästi ihan lyhyiksi, korvat näkyviin, ohuet ´pulisongit´, ei niskaan roikkuvaa.  Parempi kuin lyhyt polkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin hyvälle kampaajalle ja leikkauttaisin hiukset tyylikkäästi ihan lyhyiksi, korvat näkyviin, ohuet ´pulisongit´, ei niskaan roikkuvaa.  Parempi kuin lyhyt polkka.

Hyi. Pulisongit on ihan hirveät.

Vierailija
4/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Liza Minellin tyyli?! Just Halston Netflixissä.

Joo. Ok.

Vierailija
5/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko Tytillä nyt valtion piikki kiinni kun raaski käyttää vain halvinta kampaajaa?

Ei ole ollut koskaan valtion pikki auki, olen ihan freelancer ja korona purrut. 

Olen ollut leikkaamatta hiuksia puoli vuotta ja ne kasvoivat aika hyvin ja olivat aika näyttävät, toki niskasta kuumat kun tuli lämmin. Olen vaalentanut itse ihan onnistuneesti omasta mielestäni.

Vierailija
6/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mun mielestä kuuluis kampaamolle korjata esimerkiksi väriä jos menee pieleen. Tai sit tee reklamaatio ja rahat takaisin.

Muotoilusta en osaa sanoa, auttaisko lämpömuotoilu(kihartaminen tai latvojen pyöristäminen ulos tai sisään) tai jotkut rakennesprayt?

Samaa mieltä. Kampaamon kuuluu korvata ainakin tuo epäonnistunut värjäys, joko värjäämällä uudestaan tai rahojen palauttamisella. Yleensä työnkorjaus on yleisempää.

Leikkaus on haastavampi juttu mutta kyllä siinäkin lopputuloksen pitäisi olla se mitä asiakas pyytää. Mutta kyllä jäljen pitäisi olla siisti ja tasaisesti leikattu. Siitä ainakin valittaisin.

Vierailija
7/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä siili. Olisko sitten sopiva sun alallesi.

Vierailija
8/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee hetkessä taas cool kun sanot kaikille työpaikalla (ja ohikulkijoille kadulla) että otit hiustyyliisi vaikutteita vanhasta kotimaisesta tv-sarjasta nimeltä Mummo:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/5/5e/Mummo_logo.JPG

Vierailija
9/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nailonköyttä luistaa paremmin kun nuo luomu köydet.

Älä sit ainakaan rekan keulaan aja kun kärsii syyttömät.

Vierailija
10/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miten pelastaa. Mutta värin voit korjata tosi helposti sävytteellä tai hopeashampoolla. Pitää saada taittamaan viileään se keltainen tiputukka.

Leikkauksesta en tiedä yhtään. Luulen että ne voi stailata vai pitää kiinni söpösti kunnes kasvavat. Onko mitään kuvaa missä jollain olisi samanlainen tukka? Koska tasapitkä ei kuulosta ollenkaan pahalta, pitäisi nähdä mistä on oikeasti kyse.

Vierailija
11/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla nyt ysäripotta päässä? en saa yhtään kiinni mitä kerrot

Vierailija
12/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä toinen puoli paljaaksi ja olet taas trendikäs.

Vierailija
13/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Liza Minellin tyyli?! Just Halston Netflixissä.

Joo. Ok.

On. Just kiva :) 

Vierailija
14/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suora paashi" ?

Mikä on paashi?

Vierailija
15/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö taiteellisilla ihmisillä ole sellainen pieni nuttura päälaellaan, yltäiskö ne hiukset vielä tällaiseen ?

https://images.app.goo.gl/9Cq8crtXkVHoK3uo6

Vierailija
16/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdottomasti menet valittamaan. Sinun ei tarvitse hyväksyä keltaiseksi jäänyttä valkaisua. Kampaamon on vastattava työstään.

Pitää saada vastinetta rahalle, jonka on maksanut.

Ei ole hyväksyttävää, että joutuu maksamaan siitä, että hiukset on pilalla.

Vierailija
17/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luot uuden tyylikkään muotisuunnan:D Kohta kaikilla sama leikkaus.

Vierailija
18/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen tällainen siitä tuli, ongelma on se, etten ole noin kaunis kuin kuvan nainen, ja molemmat puolet ovat tasapituiset, aikaisemmin toinen puoli oli huomattavasti pidempi ja kokonaisuus olkapäille asti.

http://www.allshorthairstyles.com/55-attractive-short-bob-hairstyle-for…

Vierailija
19/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että siinä alla on monia ratkaisuvaihtoehtoja, jos nyt se vähän kasvaisi ensin. 

Mutta jonkun pastellisävyn lisään itse, tai ainakin hopeashampoota käyttöön.

Vierailija
20/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä toinen puoli paljaaksi ja olet taas trendikäs.

Ei ole trendikäs... enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän