Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan pakko pitää hiukset pitkinä vaikka latvat on todella vaurioituneet ja kamalat

Vierailija
20.05.2021 |

Kyse aikuisesta tyttärestäni. Takapuoleen asti hiukset eikä millään leikkaa edes 10cm pois vaikka ne latvat on useiden värjäysten seurauksena sellaiset hauraat risukasat. Hänellä on nyt joku päähänpinttymä että näyttää jätkältä "lyhyissä" hiuksissa.
10 senttii veks noista ja silti on vielä pitkät. Toki näyttäis siltä ettei se 10cm edes riitä. Miten se ei itse näe tätä, huoh...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
2/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä luulisi aikuisen ihmisen hiukset sulle kuuluvan,vaikka onkin lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mun äiti 🤣

Vierailija
4/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ne jaksaa aina mikroskoopilla syynätä tyttäriään ja huomautella jokaisesta "epäkohdasta": Minulla on samanlainen äiti ja ei tule soiteltua edes kerran kuussakaan hänelle enää, ilkeä vanha muori. Itse olen jo keski-ikäinen.

Vierailija
5/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ne hiukset nyt sun elämään vaikuttaa millään tavalla ? Anna nuoren olla ja elää vaikka hiukset näyttäs harakan pesältä. Onko oikeasti äiti- tytär suhteen pelaamisen arvoinen asia?

Vierailija
6/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit ne jaksaa aina mikroskoopilla syynätä tyttäriään ja huomautella jokaisesta "epäkohdasta": Minulla on samanlainen äiti ja ei tule soiteltua edes kerran kuussakaan hänelle enää, ilkeä vanha muori. Itse olen jo keski-ikäinen.

Ei mun äiti.

Vierailija
7/21 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun äidillä ei ole mulle muuta asiaa kuin se, että olenko löytänyt työpaikkaa. Työttömyys on mulle aika kipeä asia enkä jaksaisi antaa mitään raporttia joka kerta. Ei kysy mitään muuta ikinä.

Vierailija
8/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös aina ihmetelly et mikä idea on huonkuntoisissa pitkissä hiuksissa? Ne on hemmetin rumat ja pienellä saksimisella niistä sais heti terveemmän näköiset? Onko se pituus siis tärkeämpi kuin hiuksen kunto? Jos on takapuoleen asti tukka niin ihan kevyesti vois lyhentää sen 10-15cm eikä ulkonäkö muuttuis mihinkään. Ainoastaan hiukset näyttäis paremmilta.

Vierailija
9/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät parturit vallanneet palstan. Menkää muualle asiakkaita kalastamaan?

Vierailija
10/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät parturit vallanneet palstan. Menkää muualle asiakkaita kalastamaan?

Alapeukutus varmisti asian. 😁

Vierailija
11/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös aina ihmetelly et mikä idea on huonkuntoisissa pitkissä hiuksissa? Ne on hemmetin rumat ja pienellä saksimisella niistä sais heti terveemmän näköiset? Onko se pituus siis tärkeämpi kuin hiuksen kunto? Jos on takapuoleen asti tukka niin ihan kevyesti vois lyhentää sen 10-15cm eikä ulkonäkö muuttuis mihinkään. Ainoastaan hiukset näyttäis paremmilta.

No miten saan hyväkuntoisen takapuoleen asti ulottuvan tukan?

Vierailija
12/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli se on siis ihan sama millainen karvapesä se on kunhan yltää takapuoleen asti? Äly hoi...

Vierailija
13/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli se on siis ihan sama millainen karvapesä se on kunhan yltää takapuoleen asti? Äly hoi...

Tais jäädä koko lause lukematta...

Vierailija
14/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun äidillä ei ole mulle muuta asiaa kuin se, että olenko löytänyt työpaikkaa. Työttömyys on mulle aika kipeä asia enkä jaksaisi antaa mitään raporttia joka kerta. Ei kysy mitään muuta ikinä.

Äitisi on varmasti sinusta huolissaan. Hän varmasti välittää sinusta ja siitä, mitä sinulle kuuluu. Jos ei välittäisi, niin silloin ei kyselisi mitään.

Vierailija
15/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja takapuoleen asti ulottuvat hiukset on aikuiselle naiselle liian pitkät.

Ei näytä hyvälle ja varsinkin latvoista reilusti ohentuneet näyttää naurettavilta. Niinkuin sillä yhdellä maajussin morsiamella, rumalta näyttivät eikä palstalla kukaan niitä kehunut. Jotenkin vaikuttaa todella huomionhakuiselta, mutta ei ymmärrä sitä, että se huomio on negatiivista.

Vierailija
16/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on liian pitkät jos ne peittää kauniin takapuolen.

Vierailija
17/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä esim. pidän kauniina sellaista oikein pitkää, latvoja kohti ohentuvaa boheemia huoletonta reuhkaa, kun taas keski-ikäisen äitini mielestä kauniimpaa on tasalatvainen, tönkkö ja tylsä olkapäille ulottuva ”terve” tätitukka.

Ei sovi minun tyyliini ollenkaan, en haluaisi liikkua missään sen näköisenä.

N28

Vierailija
18/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 centtiä pois, riittänee. Tai edes pari

Vierailija
19/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai tosissasi kysy? Kasvattamalla tietty, ja pari kolme kertaa vuodessa kampaajalla huonot latvat pois. Kerrot kampaajalle, että kasvatat pitkää tukkaa, niin hän ei leikkaa pois kuin sen välttämättömän...

Vierailija
20/21 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso esim miss Kolumbia vuosi 2019. Oikea pocahontas miss universum kisoissa. Kauniit hyväkuntoiset, tasalatvaiset hiukset takamuksiin asti.