Minkä ikäinen on vanhin tuntemasi ihminen tällä hetkellä?
Ja jos olet tuntenut nyt jo edesmenneen henkilön joka eli vielä vanhemmaksi kuin vanhin tällä hetkellä tuntemasi henkilö niin miten vanha hän oli kuollessaan?
Kommentit (23)
minä itse, koska olen henkisesti 200-vuotias
Vanhin tällä hetkellä on tätini 97 v. Asuu yksin ja hoitaa omat asiansa, laittaa ruokaa ja mm. leipoo. Jutellaan puhelimessa ja muistaa lapseni ja lapsenlapseni.
Kummitätini menehtyi viime joulun alla 99- vuotiaana.
77v.
Nyt ei oo suvussa ketään tosi vanhoja. Joskus oli monta yli 90-vuotiasta. Ihmettelen todella eläkeiän nostoa, jos suunta on tämä.
97. Vanhin tuntemani kuoli 99 -vuotiaana.
Työni puolesta olen tavannut yli 100-vuotiaan, en tiedä onko hengissä, epäilen että ei ole enää.
89 vuotias miehen isoäiti. Rouvalla pää pelaa ja taisi aloittaa taas kolmannen potentiaalisen aviomiehen deittailun. Kaksi on ehtinyt jo haudata.
Juuri täytti eräs ystäväni 92.
Henkisesti virkeä mies.
Vanhin sukumme jäsen on 75v ja vanhin tuntemani oli mummoni 99 v
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Vanhin on tällä hetkellä tätini, täyttää elokuussa 91, vanhin koskaan tuntemani oli naapurin mies, kuoli 99-vuotiaana vuonna 2009.
entinen työkaveri, täyttää kesällä 70. ollaan yhä lähes päivittäin yhteyksissä.
Tätini täyttää elokuussa 91, isäni täyttää saman syyskuussa. Molemmat asuvat itsenäisesti, tätini sai viime vuonna vielä ajokortin viideksi vuodeksi. Vanhin tuntemani ihminen on ollut edesmennyt naapurini. Hän kuoli 99-vuotiaana vuonna 2009.
Elossa olevista 91. Vasta viime kesänä muutti pois maalta omakotitalosta, on omaishoidettavana nyt yhden lapsensa luona. Isotäti eli 94-vuotiaaksi, sen vanhempia en ole kai tuntenut, ainakaan että iän tietäisin noin tarkkaan.
Isoäitini täyttää 102 kuun sisään. Asuu yksin kotona, toki hänen lapset avustaa paljon siivoamisen ja ruokien kanssa, onneksi ovat kaikki eläkkeellä hekin, niin on mahdollista.
Taitaa olla nyt 89. Vanhin koskaan tuntemani oli kuollessaan 104.
93 vuotias yksin ok-talossa eleskelevä anoppi. Jaksaa hämmästyttää...!
hmm78v... ja 96v vuonna 1995