Eli jaksaminen on siinä pisteessä että tasainen ja tylsä työ on ainoa jota jaksan!
Eli olen työssä joka on todella mukavaa mutta silti kuormittavaa. Että näinkin voi olla! Tai luulen, että se on ihmiset jotka kuormittavat eli asiakaspalvelussa olen.
Voiko stressi kroonistua?
Kommentit (5)
Olin it-alalla 15 vuotta. Sain stressin.
Nyt myyjänä, helppoa kuin heinänteko. Palkka toisinaan (ei aina) huonompi, mutta työ leppoisan kevyttä ja kivaa. Ei stressiä, ei työahdistusta aamuisin. Ei töitä kotiin eikä aamuyön painajaisiin.
Työ on työ, elämä elämää. Kannattaa elää
Ap. Olen introvertti mutta tykkään asiakaspalvelusta. Tylsyys ei stressaa eikä työmäärä.
Olen myös joskus miettinyt ihan jotain monotonista liukuhihnatyötä. Nykyinen työni on mielekästä, mutta stressaavaa, ja työasiat pyörivät mielessä myös vapaa-ajalla.
Minä en jaksa enää mitään työtä. Teinit ja iäkkäät vanhempani ovat vieneet minut täysin loppuun. Puoli vuotta sairauslomaa sain . Varmaan helpottaa kun teinit aikuistuu ja vanhampani kuolevat.
Minä taas kuormitun monotonisesta suorittavasta työstä, ihmiskontaktien puutteesta ja surkeasta, jopa olemattomasta työilmapiiristä. Yksi karseimpia työpaikkoja, jossa olen koskaan ollut. Onneksi muu elämä on kunnossa, niin siedän tilannetta ja pysyn työkykyisenä.