Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*ttu että ihmiset on tökeröitä vauvauteluidensa kanssa!

Vierailija
18.08.2006 |

Meillä ei yritystä ole kovin kauaa takana mutta kaikenlaisia ongelmia on ollu, niitä on miehen kanssa yhdessä itketty ja toivottu parasta eli raskautta. Vaan eipä ole onnistanut.

Eikös sitä sitten ihmiset kysele kovasti että " koskas teille tulee vauva, kun toi XXXX:n pariskuntakin odottaa omaansa" tms. Ja kaikenhuipuksi eräs kehtasi laittaa kätensä mun mahalle (!) ja kysäisi että jokos siellä on pikkuinen tulossa!!! Voitte kuvitella että ensin meinasin lyödä ja sitten purskahtaa itkuun!!

Käyttäkää nyt ihmiset järkeänne älkääkä olko niin uteliaita. Kyllä ne vauvauutiset sitten kerrotaan jos jotain kerrottavaa on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan yritetty kohta 2v. Sukulaiset ei utele, mutta työkaverit...

Vierailija
2/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten reagoit? Jos et siis suuttunut, niin mitä sanoit?

Meillä kesti 4 vuotta, ennen kuin lapsettomuushoidot tuottivat tulosta. Onneksi todella harva kyseli asiasta, eikä onneksi kukaan noin typerästi ikinä. Mutta minä vastasin niihin harvoihin kysymyksiin, että " yritys on päällä, muttei se aina onnistu saman tien" . Jos joku olisi ollut niin törppö, että olisi alkanut lisää tivata tai päivitellä, olisin sanonut, että " minä en halua jutella asiasta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri kuulin, että ala-asteen kuudennelta luokalta neljä tyttöä on jo äiti minun lisäkseni. Luokallamme oli muistaakseni 8 tyttöä. Eli puolet on jo 0,5- 3 vuotiaiden äitejä.

Itse olen siis 22v.

Vierailija
4/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yritystä vuosi takana ja hoidot edessä.

Ennen kuin yrityskään alkoi, oli noita kyselijöitä tutuissa ja työkavereissa. Sukulaiset ovat onneksi älynneet pitää turpansa kiinni. Ja tiedoksi vaan, etttä mä en halua kertoa yrityksestä, joten vastausvaihtoehdot on just noi " saa nähdä" , " katellaan myöhemmin" tyylisiä. Mutta vaikka vastaisi mitä, ei se vähennä pahaa mieltä jonka ajattelemattomat kyselijät aiheuttaa.

Vierailija
5/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans pitkä yritys takana, tuloksena keskenmenoja ja lapsiakaan ei ole vielä kuulunut.

Siinä sitten työkaverini kyseli ja töksäytti että " nooooooh, millois teille on tulossa lapsia?" . Olin jotenkin niin hämmästynyt miten hän kehtaa tuollaista kysellä, että sopersin jotain että " eihän nyt meille, mitä me nyt lapsia, meillä on muita juttuja elämässämme" .

Ja joitakin kuukausia myöhemmin taas samainen työkaveri kyseli että milloin saamme lapsia. Siihen sitten vastasin napakasti että " en ole raskaana, meillä ei ole tulossa vauvaa ja jos on tulossa, ilmoitan asiasta kyllä" .

Tämänkin jälkeen tämä samainen työkaveri on jaksanut kysellä jolloin olen hänelle vakuuttanut että jos on jotain ilmoitettavaa, ilmoitan hänelle ensimäisten joukossa, mutta tällä hetkellä ei ole todellakaan mitään ilmoitettavaa (olin juuri kokenut taas keskenmenon, josta en tietenkään hänelle kertonut).

Vierailija
6/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille on laitettava heti alkuunsa jauhot suuhun, muuten saat kuunnella AINA noita tyhmääkin tyhmempiä kommentteja!

Sanot joko suoraan miten asia on tai selittelet tekosyitä.