Converse kengät
Sellatta tuli mieleen, että onko yhtään muodikasta ostaa vuonna 2021 conversen tennarit? Pitkävartiset ja paksupohjaiset.. Olisi hauska kuulla mielipiteitä asiasta.
Kommentit (19)
Haha.. Tätä juuri mietin. Ei koskaan tiedä milloin niitä on muodikasta pitää...
Eikö nuo ole vähän niin kuin aina muodissa? Tietynlainen klassikko.
No mitä väliä muodilla jos itse tykkäät? Meidän rapussa asuu valkotukkainen ja -partainen pappa, joka kesäisin kulkee lähes aina valkoisessa t-paidassa, punaisissa farkuissa ja converseissa jos ei ole helle. Ei ikä tai muoti ole mikään laki joka määrää pukeutumisen :)
Klassikko. On vaan ihan hirveät jalassa.
Niin ne naiset ajattelee. Asioita voi käyttää/tehdä vain jos se on muodikasta
Conssit on klassikko. Oikeestiko ihmiset miettii millasia kenkiä kehtaa pitää jos ne ei ookkaan muodissa? :D
Jos pelkäät olevasi ei-muodinmukainen, ei kannata ostaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään paremmat. Ne oli vielä 5-10 vuotta sitten kamalan kovia klohmoja mutta nyt kun testasin kivanväristä uutuutta niin niissä ainakin oli ihan superpehmeät pohjat ja tuntui muutenkin jalkaan hyviltä.
Sinänsä harmi, koska kamalan tuntoiset kengät olisi ollut helpompi jättää ostamatta ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen aina tykännyt. Riippuu ehkä jalan mallista?
Minkälainen jalka sitten on hyvä converseille? Toinen sanoo, että on hyvät toinen sanoo, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen jalka sitten on hyvä converseille? Toinen sanoo, että on hyvät toinen sanoo, että ei.
Mulla on tosi kapea jalka joka on tasapaksu. Eli jalka ei oikeen leviä tai kapene mistään kohtaa. Koko 39.
Conssit sopii tosi hyvin.
Mun miehellä taas on leveä ja "paksu" jalka. Hän ei tykkää käyttää consseja.
Mä en ole kehdannut enää käyttää kun näyttäisi olevan teinien suosikkikenkä nykyään. Olen 53v tantta :D. Conversejahan käytti alunperin punkkarit 1970-80 luvuilla, mm. Ramones. Nykyään Ramones-paitojakin näkyy joka toisella ja välillä mietin, että onkohan ne edes kuunnellut yhtään kappaletta? Kun ei oikein muu habitus anna ymmärtää, että olisivat punk-musiikin ystäviä, esim. Minttu Kaulanen Farmi-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kehdannut enää käyttää kun näyttäisi olevan teinien suosikkikenkä nykyään. Olen 53v tantta :D. Conversejahan käytti alunperin punkkarit 1970-80 luvuilla, mm. Ramones. Nykyään Ramones-paitojakin näkyy joka toisella ja välillä mietin, että onkohan ne edes kuunnellut yhtään kappaletta? Kun ei oikein muu habitus anna ymmärtää, että olisivat punk-musiikin ystäviä, esim. Minttu Kaulanen Farmi-ohjelmassa.
Mun äiti on 60v ja hällä on vaaleanpunaiset conssit. :D Ihan hyvin voi käyttää!
Converset ovat jostain syystä parhaat kengät jaloilleni.
Mä oon noita vähän harkinnut, mutta ne näyttää aika kapeilta, ja näidenkin kommenttien perusteella vaikuttaisi ettei varmaan mun räpyläjaloille käy :(
Vierailija kirjoitti:
Niinpä onkin! Hyvä että en ole ainut asian kanssa, kun eivät sovi jaloilleni sitten millään.
Voi hiton "muotitietoiset". Yli kaksikymmentävuotta joka kevöt mä olen ostanut mustat All Starsit. Kuuluun kevään rituaaleihin.
Tämä kiinnostaisi. Joka vuosi mietin, kehtaanko tänä vuonna käyttää noita. Välillä tuntuvat olevan taas ”muodissa” ja välillä niitä ei näy kenelläkään.