Olen niin kateellinen parhaalle ystävättärelleni, koska hän on kaunis, tyylikäs ja fiksukin vielä!
Hän on hoikka ja osaa pukeutua tyylikkäästi ja meikata. Hänellä on kauniita koruja, jotka ovat kuitenkin hillityn arvokkaita.
Mulla on suorat hiukset, joita koitan itse saksia, kun kampaajat aina pilaa ne. Viimeksi värjäsin niin tuli ihan marjapuuron värisiksi.
Kun oltiin ystävättären kanssa kevätkävelyllä helatorstaina mulla oli ihonväriset läpinäkyvät nilkkasukat ja varpaat paljaaksi jättävät valkoiset sandaalit. Jälkeenpäin tajusin, että ei tainnut olla ihan paras idea. Mitä mun päässä edes liikkui?
Ostan aina marimekkoa, nansoa ja muita kalliita merkkejä, kun ajattelen, että ne ovat tyylikkäitä. Mutta ikinä eivät näytä hyvältä mun päällä.
Ja tunnen itseni todella tyhmäksi hänen rinnallaan, vaikka ollaan opiskelukavereita samasta koulutusohjelmasta (FM).
Mitä mun pitäisi tehdä?
Kommentit (4)
Toivottavasti et ole kaverillesi ilkeä niin että hän ennen pitkää lopettaa ystävyytenne. En väitä että sinä olet ilkeä, mutta tällaisiakin juttuja tapahtuu. Tai sitten se vaatimattomampi vaan hiljalleen häivyttää ystävyyden.
Marimerkko on ehkä järkyttävin merkki ikinä.
Sinulla on vielä oma tyylisi ns. hakusessa. Ehkä Marimekko ja Nanso eivät sovi sinulle? Etsi yksiväristä linjaa, räätälöityjä/ istuvia malleja, pelkistettyjä kokonaisuuksia, joita voit muutella erilaisilla asusteilla (vöillä, huiveilla, koruilla, jne.). Korosta hyviä puoliasi.
Hoidata hiukset, iho ja kädet/ kynnet kuntoon. Keskity kokonaisuuteen.
Jokainen on sellainen kuin on