Miten usein teidän äiti pitää teihin yhteyttä?
Mahtaako olla normaalia että minun ainakin joka toinen päivä? Yleensä ei ole edes mitään tärkeää asiaa...
Kommentit (22)
Kerran kuussa tai harvemmin. Olisi kiva pitää enemmän yhteyttä, mutta sen verran toksinen ihminen ettei useammin jaksa.
Ei mitään yhteyttä. Tuppaa tuo alkoholi kiinnostamaan enemmän kuin lapset ja lapsenlapset.
Muutaman kerran viikossa soitellaan vaikka ei olisi mitään asiaakaan, nähdään yleensä parin kuukauden välein.
Kiireisenä 50 v. tosi harvoin, isä soitti ehkä kerran viikossa tai kahdessa. Nyt äiti on 80 v. ja välillä soitti joka ikinen päivä, nyt onneksi vain kerran viikossa tai kahdessa.
Pari-kolme kertaa kuussa jutellaan puhelimessa, eli ei ihan joka viikko. Jos on jotain erityistä meneillään niin tietty useammin. Neutraalit ja hyvät välit, puhelinsoitto tarkottaa että jutellaan ajan kanssa niitä näitä 30-60 min.
Whatsapp-viesteinä laitetaan arkipäivän havaintoja ja kuvia ryhmään, jossa on lisäkseni molemmat vanhempani.
Tällä hetkellä soitellaan kerran tai pari viikossa, ja viestitellään lisäksi. Mulla on useampi sisarus ja äitini on kaikkiin lapsiinsa ainakin viikottain yhteydessä, osan kanssa päivittäin.
1 - 2 kertaa viikossa soitellaan.
Äidillä muistisairaus niin kertoo yleensä samat asiat mitä edellisessä puhelussa
Mikäli yhteydenpito olisi äidistä kiinni niin synttärionnittelut kerran vuodessa tekstarilla. Koskaan ei ole ollut näin hyvät välit kuin nyt.
Ehkä parin viikon välein soitellaan, kyläillään ehkä kerran kuussa. Aiemmin äiti kävi useammin kun lapset olivat pieniä.
Kerta vuoteen soittaa mulle haukkumispuhelum, joka sisältää haukkumista, ilkkumista, joskus uhkailua.
Kaikilla ei ole hyvää äitiä. Jotkut meistä saa hirviöäidin.
Päivittäin laittaa whatsapissa viestiä
Ei ikinä soita. Itse saan soitella siihen suuntaan.
No vähemmän elokuun 2008 jälkeen kun kuoli.
Kohta kahdeksankymppinen äitini soittaa tai laittaa tekstarin minulle joka ilta. Sovittiin näin jo vuosia sitten, kun häntä alkoi yksinasujana pelottaa, että saa jonkun kohtauksen ja viruu päiväkausia. Sitä ennen soiteltiin kerran - kaksi viikossa.
Noin kerran viikossa soitellaan ja nähdään noin kerran kuussa (koska välimatka). Ennen kuin sain lapsia oltiin vähemmän tekemisissä.
Äiti soittaa tai minä soitan pari kertaa kuussa. Riippumatta siitä kumpi soittaa puhelu alkaa aina valituksella/naljailulla siitä, etten käy lasten kanssa tarpeeksi usein kylässä. Äiti ei ole koskaan ollut millään muotoa kiinnostunut minun elämästäni, puhelut koostuvat lähinnä äidin seikkaperäisistä selostuksista naapureiden ym kylän miesten ja naisten sanomisista ja tekemisistä. Äiti on eläkkeellä ja hänellä olisi paljon aikaa ja myös auto käytössä, muttei tule juuri koskaan meillä käymään, matkaan menisi puolisen tuntia. Minulle se matka on ilmeisesti jotenkin jännästi lyhyempi, koska kyläillä pitäisi harva se päivä. Meillä on asialliset muttei kovin läheiset välit. Onneksi olen saanut luotua paremmat suhteet omiin lapsiini.
Joka päivä pari kertaa. Samoin minä hänelle.
Ei pidä mitään yhteyttä. Viimeksi nähty jotain 6 vuotta sitten.