Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukioajoista jauhavat aikuiset?

Vierailija
19.05.2021 |

Itse näen punaista, jos joku alkaa tarinoimaan ilmaisutaitolukionsa kokeellisesta kevätjuhlateatteriesityksestä ja uraauurtavasta roolisuorituksestaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin mielellään unohtaisin sen.

Vierailija
2/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jäi sinne.. muilla meni eteenpäin. Sitä se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Sitten on vielää niitäkin, jotka vielä nelikymppisenä muistuttaa siitä kasiluokan vapusta, mitä kukakin sekoili. En halua olla tekemisissä. 

Vierailija
4/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kai sitten. Minusta omakin elämäni on ollut aika hiljaista ja rauhallista kaikki nämä vuodet, mutta silti koen, että aika kuitenkin menee eteenpäin ja nyt on tämä päivä. Tuo ikuinen muistelu on jotenkin turhauttavaa senkin takia, koska eihän ihminen enää keski-ikäisenä ole se sama kuin oli lukiossa tai peruskoulussa. 

Vierailija
5/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla miettimättä lukiovuosiani.  Mielelläni ne ajat unohtaisin kokonaan, mutta nolot tapahtumat ovat jääneet mieleen eivätkä unohdu varmaan koskaan

Vierailija
6/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut niin paljon, etten koe enää mitään yhteyttä kouluaikoihin. 1 kaveri on jäänyt niistä ajoista, mutta meillä on ihan eri jutut, olemmehan aikuisia eikä teinejä. Lähinnä nolottaa niiden puolesta joille ne koulujutut vieläkin kovasti merkitsee. Itse olen mm. asunut ulkomailla jne. En muista kuka joi kuinka monta siideriä vappuna 99 tms.

Vierailija
7/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai sitten. Minusta omakin elämäni on ollut aika hiljaista ja rauhallista kaikki nämä vuodet, mutta silti koen, että aika kuitenkin menee eteenpäin ja nyt on tämä päivä. Tuo ikuinen muistelu on jotenkin turhauttavaa senkin takia, koska eihän ihminen enää keski-ikäisenä ole se sama kuin oli lukiossa tai peruskoulussa

Hyvin sanottu ja ihan totta. 

Vierailija
8/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu jauhaa edelleen yläasteajoista, vaikka olemme pian nelikymppisiä. Hän puhuu yläasteesta aina tavatessamme ja päivittelee/paheksuu joidenkin luokkalaistemme perheen perustamista ja ammatinvalintoja. Se on aika turhauttavaa. Ihmiset muuttuvat noista ajoista. Yritän ohjata keskustelun toiseen suuntaan, koska minulla ei ole mitään mielenkiintoa jutella noin vanhoista asioista. 

Vierailija
9/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että joku fiksoituisi lukioaikoihin. Itse tykkään pienissä määrissä muistella kaikkia elämäni vaiheita, opiskeluaikoja, seurusteluaikaa, kun lapset pieniä jne. Tietenkin mieluiten ihmisen kanssa jonka kanssa jaoin ne ajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi