Alavatsakivut ja paine rakon kohdalla. Mistä nuo voisi johtua ?
Kommentit (13)
Virtsatietulehdus tai emätintulehdus?
Kuulostaa siltä, että olet vähän tiineenä.
En ole raskaana koska olen jo nelissäkymmenissä ja minulla on hormonikierukka. Kohdun myoomat on todettu jo vuosia sitten. Alavatsa ultrattiin ja virtsatestit on otettu. Niissä ei ollut tulehdusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole raskaana koska olen jo nelissäkymmenissä ja minulla on hormonikierukka. Kohdun myoomat on todettu jo vuosia sitten. Alavatsa ultrattiin ja virtsatestit on otettu. Niissä ei ollut tulehdusta. Ap
Myoomat voivat kasvaa todella nopeasti. Et kertonut, miten kauan ultrauksesta on.
Ultrattiin viimeksi gynellä vajaa 2v sitten. Viimeks ultrattiin viime syksynä alavatsa ja virtsarakon seutu. Lääkäri sanoi kyllä että myoomat näkyy kuvissa mutta kokoa ei osannut arvioida. Ap
Mulla iso myooma (halkaisija 13cm) ja munasarjassa kysta aiheutti nuo oireet.
Itsellä samaa, ollut jo vuosia. Olen huomannut, että vaihtelee kierron mukaan. Ovulaation aikaan pissaaminen sattuu välillä tosi paljon. Ultrattu monesti (lapsettomuushoidot), mitään selvää selitystä ei ole löytynyt, eikä lääkäri tästä ollut erityisen kiinnostunut. Itse epäilen endometrioosia, mutta tätä ei ole todettu. Tosin eipä se ultrassa näykään.
Kohdussa myooma? Minulla oli nuo oireet.