Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä oire tämä voisi olla? Olen paikalla mutta en koe olevani läsnä. Aina ajatuksissani.

Vierailija
19.05.2021 |

Ja ajan taju menee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on ollut koko elämä.  En osaa sanoa miksi sinulla on niin. Omat syyni tiedän. 

Vierailija
2/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä mitkä ovat sun ajatukset. Häiritseekö ne sua tai muita lähellä olevia.

Vierailija
4/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin elämää ikäänkuin muiden kautta. Mitä kukakin tekee tai kenen kanssa nyt olen milloinkin ollut tekemisissä. Jossain vaiheessa sitten ns havahdun ja taas nykyhetkeen. Ap

Vierailija
5/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää oma tie. Mutta se ei löydy pelkästään miettimällä. Tekemisen kautta.

Vierailija
6/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
7/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toi voi olla seurausta monestakin asiasta. Kuulostaa lähinnä derealisaatiolta, mikä ei ole itsenäinen diagnoosi, vaan yleinen oire, joka voi johtua psyykkisistä tai neurologisista ongelmista. TAI olla ihan normaalin ihmisen persoonapiirre.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Derealisaatio

Vierailija
8/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin derealisaatio tai depersonalisaatio.

Ihan oikeasti ihmiset, opetelkaa googlettamaan. Helpottaa elämää kummasti. Tämä ponnahtaa esiin heti kun vaan naputtelee hakukenttään ”epätodellinen olo” tai ”poissaoleva olo”.

Vierailija
9/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että ap kuvasi introverttiä ihmistä, jolla on ehkä lievää adhd-taipumusta.

Minä olen lapsesta asti ollut sellainen, että vaivun helposti omiin mietteisiini, enkä huomaa ulkomaailmaa. Jos tuttu tulee vastaan kadulla, en välttämättä huomaa ollenkaan ja siksi loukkaantuvat ja pitävät ylpeänä, kun en moikkaa.

Viihdyn hyvin yksin ja koen seurassa olemisen vähän raskaana. Esim lapsen ja koiran kanssa tuntuu, että en pysty täyspainoisesti ajattelemaan, keskittymään siihen, kun pitää koko ajan havahduttaa itsensä huomioimaan ns ulkomaailmaa eli muita.

Vierailija
10/10 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maladaptive daydreaming, jos siihen liittyy myös mielikuvitusmaailmoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan