Hirveää tämä nykynuorten kielenkäyttö. Näin ohimennen kun teini näpytti kaverille viestiä, viestit täyttä v*ttua ym muita sanoja. Kotona puhuu nätisti
Kommentit (14)
Niko-Petteri Paska-aho heräsi näköjään aikaisin edistämään perussuomalaisen miehen maailmankatsomusta.
No tota meillä ainakin teini normipuheessakin noita viljelee. Se on vaan teinin tapa puhua.
En ihmettele teinejä, mutta keski-ikäisiä teinin tai jopa kolmivuotiaan tasolle jämähtäneitä ihmettelen.
Evoluutio heidät hoitakoon.
Mitäs pahaa vitussa? Hieno keksintö. Sanan viljely välimerkkinä paljastanee vain puhujan mielenmaiseman. Siitä puhe, mistä puute.
No mitä sitten? Pääasia että osaa muuten käyttäytyä. Tiesitkös että me kaikki käyttäydytään ja puhutaan eri tavoin eri tilanteissa? Se on täysin normaalia. Outoa olis jos teini puhuis kavereilleen samalla tavalla kuin mummolleen!
Teini on teini. Keskity omiin viesteihisi mama :)
Mulle riittäisi se, ettei kotona kiroile... tai kylässä tms... mitä väliä? Itsekin kiroilen, en nyt joka lauseessa, mutta tarpeen tullen. Meillä on lapset vielä siinä iässä, että koittavat kieltää minua sanomasta kirosanoja.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele teinejä, mutta keski-ikäisiä teinin tai jopa kolmivuotiaan tasolle jämähtäneitä ihmettelen.
Evoluutio heidät hoitakoon.
Näin on. Keski-ikäiselle naiselle kiroilu ei yhtään sovi. Tulee kurjat vibat siitä.
Puhu, puhu, puhu TEININ kanssa hyvästä ja kunnioittavasta kielenkäytöstä. Älä tänne tule valittamaan.
Kyllä se keski-ikäisen miehen kiroilu on yhtä ällöttävää (kuin naisen).
Teinit niidii stikkaa salee stonen inee iha hies wallahi!
Mun äiti oli erittäin tarkka siitä, ettei kotona kiroiltu. Annas olla, kun kotiovi sulkeutui, niin kirosanoja alkoi tipahdella omasta suusta. Jos silloin olisi ollut samanlaisia pikaviestimiä, niin ihan varmasti viestit olisivat olleet täynnä kirosanoja kaverille viestitellessä.
-vm. -75
Ainahan teinit on kiroilleet.