Naisella leveät hartiat
Te naiset, joilla löytyy hartioita, niin minkälaisia vaatteita käytätte yläosassa? Itsellä häiritsee tosi paljon, kun ei tiedä mitä paitoja/takkeja käyttäisi, ettei korosta vielä lisää hartioita
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Pitipä oikein kurkata Monacon Charlenen kuvia. Hänellä kyllä leveät hartiat, mutta tyylikkään näköinen nainen on, eikä häntä näytä ne häiritsevän
Monacon Stephaniella on myös ryhdikäs olemus ja leveähköt hartiat.
Puhutaanko tässä suorista vai leveistä hartioista? Monet x-tyyppiset ja suoran mallisetkin voivat näyttää ryhdikkäiltä, jos on vaakatasossa suorat hartiat. Leveäharteinen on mielestäni sellainen todella harteikas, leveällä yläselällä, treenattu jopa.
Pitkä ja leveäharteinen nainen = terminaattori xD
Mulla on leveät hartiat selkeesti. Mut muuten oon siro kapeat ranteet yms ja oon melko pitkä. Yläosien osto tuskaa, hartioista sopiva roikkuu muuten päällä. Nuorempana en tykännyt hartioista mut enää en jaksa stressata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leveät lihaksikkaat hartiat ja ne on mahtavat! Näytää ryhdikkäältä, ei veltolta. Leveät hartiat antaa anteeksi vähän ylipainoakin, näytän silti urheilulliselta ja lihaksikkaalta. Hartiat on leveämmät kuin lantio joten tulee hoikempi vaikutelma kuin onkaan,
Pahinta olisi pullonkaulan muoto hartioissa. Ole ap ylpeä hartioista!
Naisellisuus katoaa, mikäli hartiat on leveämmät kuin lantio, miehinen olemus.
Itsellä hartiat ja lantio sopusuhteessa toisiinsa ja kapea vyötärö, olen myös rintava 50v nainen. Ja kaikki luomua. Hyvältä näyttää
Kateellinen? Ei juuri mikään ole seksikkäämpää naisessa kuin leveähköt atleettiset hartiat. Vain naisilta tosiaan niitä negatiivisin kommentteja kuulee. Itse en haluaisi isoja rintoja.
Kunnon hartiat on naisella kuin miehellä plussaa. Jotkut ovat saaneet tahtomattaan ns pullohartiat, luisut wja ne näyttävät pahoilta.
Monacon Charlene on entinen uimari, menestynytkin. Kauniit hartiat on.
Naisellisuus katoaa, mikäli hartiat on leveämmät kuin lantio, miehinen olemus.
Itsellä hartiat ja lantio sopusuhteessa toisiinsa ja kapea vyötärö, olen myös rintava 50v nainen. Ja kaikki luomua. Hyvältä näyttää