Naisella leveät hartiat
Te naiset, joilla löytyy hartioita, niin minkälaisia vaatteita käytätte yläosassa? Itsellä häiritsee tosi paljon, kun ei tiedä mitä paitoja/takkeja käyttäisi, ettei korosta vielä lisää hartioita
Kommentit (49)
Pidän esim. poolokauluspuseroita eli hartiani korostuvat, mutta tykkään.
Minulla on myös tämä ongelma, olen Y-vartaloinen. Kasvonpiirteetkään ei ole mitkään feminiinisimmät, joten aika maskuliininen olo tässä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://allspiceabounds.files.wordpress.com/2015/03/fitting-broad-shoul…
Jotain tämmöistäkö?
Juuri hyvät hartiat naiselle.
Tykkään.
Salli mun nauraa. Tolla naisella ei ole kyllä hartioita eikä lihaksia ollenkaan.
Käyn joka toinen päivä salilla ja näytän vaan hoikalta. Ei salilla käymisen juju ole saada näkyviä lihaksia, vaan täyttää se mitä on lihaksella ja kiinteytyä. Saada ryhtiä. Varsinkin naisena näin!
Mulla on leveät hartiat, lyhyt kaula ja isot rinnat. Siinä onkin vähän haastetta, että saa vähemmän tankkimaisen vaikutelman. Onneksi ei ole ylipainoa, tosin pitkät jalat ei nekään kovasti auta tämän Y-vartalon mittasuhteiden tasapainottamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tämmöistäkö?
Tykkään.
Salli mun nauraa. Tolla naisella ei ole kyllä hartioita eikä lihaksia ollenkaan.
Ei tässä mitään lihaksista puhuttu?
Postaa parempi kuva siten.
Naisella ei ollut leveät eikä kapeat hartiat.
Kiitos asiallisista vastauksista
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tämmöistäkö?
Tykkään.
Käyn joka toinen päivä salilla ja näytän vaan hoikalta. Ei salilla käymisen juju ole saada näkyviä lihaksia, vaan täyttää se mitä on lihaksella ja kiinteytyä. Saada ryhtiä. Varsinkin naisena näin!
No suurin osa naisista vemputtaa menemään jollain kolmen kilon käsipainoilla ja vieläpä miten sattuu joten ei ihme, ettei missään näy.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös tämä ongelma, olen Y-vartaloinen. Kasvonpiirteetkään ei ole mitkään feminiinisimmät, joten aika maskuliininen olo tässä tulee.
Minulla sama, kroppa on Y ja lisäksi vahva leukalinja ja vieläpä lyhyet hiukset. Toisaalta olen tällainen pieni, kiinteä ja sporttinen ja ainakin oma mies jaksaa kehua ulkonäköäni :-)
Minulla on yläkroppa kasvanut huomattavasti parin vuoden crossfit-harrastuksen myötä. Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tämmöistäkö?
Tykkään.
No suurin osa naisista vemputtaa menemään jollain kolmen kilon käsipainoilla ja vieläpä miten sattuu joten ei ihme, ettei missään näy.
No minä vemputan 10-15 kg käsipainoilla enkä silti ole mikään erityisen lihaksikas. Kiinteä ja jäntevä kyllä, mutta en jaksa syödä niin paljon että lihakset kasvaisivat isoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tämmöistäkö?
Tykkään.
PT on tehnyt minulle monipuolisen ohjelman, kuvitteletko todella tietäväsi paremmin. 🤭
Saisko nähdä kuvan naisesta jolla leveät hartiat pienillä lihaksilla?
Kontaminoitunut kirjoitti:
Monacon charlene on sellainen, leveät hartiat mutta ei isoja lihaksia.
Pitipä oikein kurkata Monacon Charlenen kuvia. Hänellä kyllä leveät hartiat, mutta tyylikkään näköinen nainen on, eikä häntä näytä ne häiritsevän
Takin jos haluaa ni miesten osastolle miettimättä muuta.
Kontaminoitunut kirjoitti:
Minä. Uskot tai et. Kuvaa en lähetä.
Olen X mallia, eli tiimalasi. Lantio ja hartiat yhtä leveät ja vyötärö hyvinkin kapea, 59cm. Lantio 88cm. Melko vaikea löytää istuvia paitoja. Rinnatkin isohkot. Kesäisin pidän paljon toppeja. Toki niissä hartiat vähän korostuu, mutta minulla ne ei vielä huomiota herätä, kun olen aika siro kuitenkin.
Mä haluisin leveemmät hartiat. On jotenkin tosi kapeet meikän perseeseen nähden.
Minulla on leveät hartiat ja tykkään niistä. Hartiani ovat selvästi lantiotani leveämmät, joten joku voisi pitää miehekkäänä, mutta onneksi on myös isot rinnat. En ole kokenut yläosien löytymistä vaikeaksi ja käytän ihan kaikenlaisia o- ja v-kauluksisista t-paidoista venepääntie-trikoopaitoihin ja kauluspaitoihin. Parhaiten minulle sopii halterneck eli esim. bikineissä suosin niitä.