Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan "tiedostava" tyttöystävä käyttäytyy huonosti

Vierailija
18.05.2021 |

Poikamme on tavannut opiskelupiireissään tyttöystävän, mikä on hieno asia. Tämä kiva tyttö on käynyt myös meillä, kun ovat tunteneet jo pari vuotta. Minä ja miehemme olemme olleet aina osakesäästäjiä ja opettaneet myös poikaa siihen. Nyt tämä tyttö on alkanut syyllistään miestäni vaikkapa UPM Kaipolan tehtaan ja Nesteen Naantalin jalostamon sulkemisista. Siis käydessään meillä. Aivan älytöntä, olemme ihan tavallisia piensijoittajia. Mies on ihan rauhallisesti kommentoinut asiaa ajatellen sen liittyvän tytön nuoreen ikään, parikymppinen. Nyt viime viikonloppuna tyttö oli lähettänyt sekä minulle että miehelleni myöhään yöllä watsup-viestin, "Porvari nukkuu huonosti". Mitä tähän voi sanoa? En haluaisi sekaantua pojan suhteeseen, mutta vaikuttaa arvomaailmat olevan ristissä pahasti.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa huonolta merkiltä tulevaisuutta ajatellen. Onko tyttyö perinyt kotoaan nuo, kaateudesta kumpuavat asenteensa? Hyvää yhteiseloa se ei ennusta pojallenne ja tytölle. Ei hyvä. Sama tyttö on sitten erossa vaatimassa osuutta kesämökkiinne ja sijoituksiinne.

Kannattaa tehdä testamentti, jossa suljet pois pojan tulevalta aviopuolisolta oikeuden omaisuuteenne.

Ei puolisolla ole mitään oikeutta siihen perintöön mitä hänen puolisonsa perii vanhemmiltaan tai keltä tahansa. Joiltakin pitäisi ottaa äänioikeus pois. Miten tälläistä asiaa jotkut ei tiedä?

Kannattaa perehtyä sanaan ositus.

Vierailija
42/42 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset ovat idealisteja. Kyllä se siitä, kunhan alkavat itse maksaa veroja ja havahtuvat todellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän