Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita elämässä luovuttaneita? Olen melkein 40v enkä ole koskaan saanut palkkaa. Vertaistukea?

Vierailija
18.05.2021 |

Eli 18 vuotiaana aloin käyttämään huumeita, 20v kun olin, niin ulosotossa oli 10 000.
Sen jälkeen olen raitistunut, opiskellut 2 ammattia ammattiopistossa, tehnyt 9e päivä töitä.

Kukaan ei palkkaa. Miten koskaan voin saan maksettua velkaa ja saada luottotietoja, omistusasunnon jne

Ihan luuseri olo, kun peruskoulun aikasilla kavereilla alkaa olemaan maksetut talot.. Kauhea esitelmä pelko rajaa lisäopintoja pois..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta eri syistä

Vierailija
2/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ollut raitis ja mitkä ammatit sulla on hallussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet ollut raitis ja mitkä ammatit sulla on hallussa?

Raitis vuodesta 2006,medianomiksi valmistuin 2008, kokiksi 2019,kumpaakaan työtä en ole tehnyt. Työharjoittelussa olen ollut siivoamassa, ompelemassa, päiväkodissa, siis näiden lisäksi tietty opintoihin liittyvät harjoittelut. Yhteen opiskelun harjoittelupaikkaan olisin päässyt kesäksi 2014,mutta sattui juuri muutto heinäkuulle 100km päähän.. Se on ainoa aika, kun mulle tarjottu pätkätyötä. Ap

Vierailija
4/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alan töitä on vaikka miten paljon varsinkin pk-seudulla.

Vierailija
5/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap teekään sitä neljättä lasta?

Vierailija
6/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta eri syistä

Ketjun aloittaja myöntää itsekin...

Herjaan keskustelupalstoilla ihmisiä koska olen tyytymätön elämääni"

https://www.vauva.fi/keskustelu/4162509/herjaan-keskustelupalstoilla-ih…

Vierailija
7/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvää päivää! Suomikaunotar ihan läpinäkyvissä – rinnat näkyvät sokeallekin!

https://www.como.fi/uutiset/no-hyvaa-paivaa-suomikaunotar-ihan-lapinaky…

Vierailija
8/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole tehnyt kokin töitä? Niitähän on Suomi täynnä. On paljon muitakin vähän tuohon ikään mennessä töitä tehneitä, mutta vähitellen kannattaa jo reipastua ja tehdä niitä lisäopintoja vaikka kuinka jännittäisi.

Vierailija
9/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet ollut raun mulle tarjottu pätkätyötä. Ap

Palstan jokapäiväinen Skitsofrenia-vakitrolli jolla ei ole muuta elämää kuin tämä

Skitsofrenia eli jakomielitauti (ICD-10-diagnoosikoodi F20) on yleensä nuorella aikuisiällä alkava vakava psykiatrinen sairaus. Se on yleisin psykooseiksi eli mielisairauksiksi luokitelluista sairaustiloista. Skitsofrenialle ovat ominaisia erilaiset ajattelun tai havaitsemisen vääristymät eli harhaluulot ja aistiharhat sekä usein myös tunneilmaisujen poikkeavuus tai latistuminen.

Miehet sairastuvat skitsofreniaan yleensä 20–28 vuoden iässä,

Pahasti hajanainen tai outo käytös tai selvä motorinen jäykkyys tai kiihtyneisyys (katatonia)

Tahdottomuuden ohella monelle kroonista skitsofreniaa sairastavalle henkilölle ovat ominaisia erilaiset tunne-elämän ja tunneilmaisun vaikeudet. Kyvyttömyys tuntea nautintoa (anhedonia) johtaa siihen, että henkilö ei pysty vakavasta masennustilasta kärsivän tavoin tuntemaan juuri lainkaan mielihyvää, joskus ei myöskään pelkoa tai ahdistuneisuutta. Pitempään vaikeaa skitsofreniaa sairastaneiden kyky ilmaista tunteitaan voi olla latistunut, mikä voi suuresti haitata heidän sosiaalisia suhteitaan. Joillekin vakavammin sairaille ovat ominaisia tilanteisiin sopimattomat tahdosta riippumattomat tunneilmaisut. Anhedonia voi kuitenkin olla psykoosilääkkeiden haittavaikutus.

Vierailija
10/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole tehnyt kokin töitä? Niitähän on Suomi täynnä. On paljon muitakin vähän tuohon ikään mennessä töitä tehneitä, mutta vähitellen kannattaa jo reipastua ja tehdä niitä lisäopintoja vaikka kuinka jännittäisi.

TROLLOLOO ONKS KIVA VASTAILLA ITELEEN? VAJ AKKI!

Vierailija
11/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aP_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TROLLOLOO ONKS KIVA VASTAILLA ITELEEN? VAJ AKKI!

Hoitoon!

Vierailija
12/12 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi ollut jos ap:n äiti olisi ymmärtänyt pitää jalkansa ristissä.

Mutta eipä sitä välttämättä etukäteen aina tiedä millainen häviäjä häpyhuulten huomasta hulahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme