Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MIKÄ on raskaana olemisessa ärsyttävintä?

Vierailija
18.08.2006 |

Eli jos voisit jättää jonkun/joitakin asioita raskaana olemisesta väliin, niin mitä ne olisivat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkävaivat, raskausarvet, turvotus, rintojen kasvu (muutenkin ne on isot)... Pissahätä, hb:n lasku, supparit...

Vierailija
2/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää siellä jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ärsyttää välillä kommenti että onpas sulla pieni maha. Kahdessa edellsessä raskaudessa myös samat kommentit. Pitäiskö olla joku elefannti. Se maha välillä kyllä ahdistaa vaikkei niin iso oliskaan. Ja terv. hoitajat eivät ole ikinä sanoneet, että onpas pieni maha, joten kai on ihan normaali. Olen aikalaiha (hieman alipainoinen), joten ei kai se mahakaan nyt turpoa ihan yli äyräiden...

Vierailija
4/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteisten pahoinvointien ym. lisäksi mua ahdisti ihmisten tunkeminen mun reviirille.

Siis sellaiset ihmiset, jotka ei normaalisti minua koskettele (miehen etäisemmät työkaverit, töissä asiakkaat, kuntosalilla " hyvänpäiväntutut" , kotitalossa naapurit...) rupesivat taputtelemaan mahaa!!! Hyväntahtoisia taputuksia tuli vanhemmilta ihmisiltä, että kyllä se siitä. Nuoremmat halusivat muuten vaan kokeilla että milta se masu tuntuu...

Outoa? Oliko muista se vastenmielistä?

Vierailija
5/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumainen olo, lihominen, vaatteet ei mahtunut päälle ei ollu kunnon talvitakkia. NÄRÄSTYS!

Vierailija
6/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli nukkua päikkärit ja illalla aikaisin nukkumaan. Loppuvaiheessa rupes närästämään ihan simona päivittäin. Vaatteet oli mun mielestä niin rumia ja suututti aina kun joku jäi taas pieneksi. Mun vauva oli kova hikkaamaan mun vatsassa, ja se tuntui ihan elohiireltä. Ärsyttävää!

Kaiken kaikkiaan nää mun vaivat oli aika pieniä ja raskaus ihan normaali, mutta silloin vaan potutti ihan sikana.

Vierailija
7/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahinta on ehdottomasti jatkuva närästys!

Vierailija
8/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietää joutuvansa synnyttämään kaameasta pelosta huolimatta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan