Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä ja paksut pohkeet!

Vierailija
18.05.2021 |

Onko täällä muita paksupohkeisia? Ahdistaa jo valmiiksi tulevan kesän pukeutuminen. Haluaisin pitää mekkoja ja shortseja, mutta itsetunto ei riitä siihen. Vyötäröni on kapea ja rinnat suuret, mutta alaosa on eri puusta veistetty.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on paksut reidet (58 cm) ja rimpulat pohkeet (35 cm), reidet näyttää kunnon kinkuilta. Ikinä ei oo hyvä.

Vierailija
2/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puolestaan on paksu takapuoli. En oikein löydä sopivaa mekkoa tai maksihametta sen takia. 

Kaikilla meillä on virheemme. Yritä ajatella, että ne ovat sinun pohkeet, et voi niille mitään, mutta et myöskään anna haitata tahtia. Mene kerran ulos shortseissa ja seuraava kerta on jo helpompi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kehtaan ja jos jollakin on ongelma asian kanssa, haistakoon pitkän paksan. Eiköhän hänenkin ulkonäöstään jotakin huomautettavaa keksi.

Vierailija
4/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, voi hyvä ihminen. Meillä on jokaisella omanlaisemme vartalot, ja niin kauan kun ne on terveitä ja toimivia, tuollaisen asian pitäisi olla aivan yksi hailee. Lopeta tuollainen itsesi mittaaminen ja kyttääminen ja muihin vertailu, ja ala elää oikeaa aktiivista ja onnellista elämää. Ahdistus on jotain sellaista mistä sä et tiedä mitään, etkä toivottavasti opikaan.

Vierailija
5/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksut pohkeet ja nilkat. Canklesit, hyi. Muuten olen hoikka. Pakko kulkea leveälahkeisissa housuissa. Joskus revittelen maksihameissa, mutta esim portaissa noustessa nilkat ja säärtä näkyy, joten en usein.

Vierailija
6/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan käyttänyt mekkoa tai sortseja jotka jäis polven yläpuolelle. Enkä mielellään käytä sandaaleja. Inhoan varpaitani ja jalkojani ylipäänsä

Vierailija
7/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on paksuhkot pohkeet, mutta en ole koskaan ajatellut niitä "virheenä, joka pitää vain hyväksyä." Hyvin on nämä jalat toimineet jo nelisenkymmentä vuotta, en huomaa virhettä. :D

Vierailija
8/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko musta kissa, jolla on paksut pohkeet?

T: Viidakkokuume

Vierailija
9/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt hoikkaa naista jolla paksut reidet tai pohkeet.

Vierailija
10/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Jopa urheilijoissa on näitä. Monella on vielä kaupan päälle leveä perce.

Vierailija
11/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku kirjava pusero tai koru johon huomio kiinnittyy.

Vierailija
12/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan tiukimmat joogashortisit niin ylös ja tiukasti pyllynvakoon ettei mitään jää arvailujen varaan. Sen jälkeen minulla on hyvä ja itsevarma olo.

Marttiina-Sofia Ranta-Lehti-Thörnman, hesa

Vierailija
13/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puolestaan on upeat pitkät jalat, mutta rinnat puuttuvat. Sellasia me ihmiset ollaan, jokainen erilaisia ja epätäydellisen täydellisiä. Mekko päälle rohkeasti vaan ap!

Vierailija
14/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt hoikkaa naista jolla paksut reidet tai pohkeet.

Voit tulla mun luo katsomaan.

T. Painoindeksi 19

Vierailija
15/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa joku linkki missä näkee  tuollaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän