Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä yhtä odotusta

Jaksa enää tätä...
18.05.2021 |

Oikeesti mä oon niin kypsyny aina olemaan se, joka odottaa muita. Olipa kyse tapaamisista, puheluista, ihan mistä vaan, niin AINA mä saan odottaa koko päivän.

Taidan lähteä ulos ja laittaa puhelimen äänettömälle. Ei jaksa tuhlata enää elämää odotteluun...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit niin asian ytimeen!

Vierailija
2/4 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tapaamiseen tuleva soita tai laita viestiä, että myöhästyy, lähden saman tien kun sovittu aikamäärä on ylittynyt. Jos soittoa ei tule sovittuna aikana, puhelimen laittaminen äänettömälle on hyvä ratkaisu. Kirjoittakoon asiansa ja lähettäköön tekstiviestin tai sähköpostia.

Ihmiset oppivat nopeasti, että sinua ei hyppyytetä eikä aikaasi varasteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi nyt kirjoittaa pidempää vastausta, mutta saat sen huomenna.

Vierailija
4/4 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena sellainen että hyväksyin aikani varastamisen vaikka missä tilanteissa. Itse siis pidin sovitusta kiinni, pidin sitä kunnia-asiana.

Eipä siitä asenteesta minulle ikinä mitään hyötyä ollut, paitsi itsekunnioitusta.

Muut vaikuttivat lähinnä huvittuneilta kun tulivat myöhässä ja minä vähän urputin kellonajasta.

Lopetin sen sitten kun näytti siltä, etteivät ihmiset kunnioita minun aikaani.

Eräskin suuttui verisesti, kun en ollutkaan odottamassa kun hän suvaitsi saapua. Ajattelin että miksi minä tanssisin hänen pillinsä mukaan kun hän ei kerta kunnoita minua ja tule silloin kun on sovittu. Tämän päätöksen olen pitänyt sen jälkeen. Ihan sama mitä joku myöhästelevä ja ohittelija on mieltä, itseään saa syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi