Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin; mieheni on narsisti!

Vierailija
18.05.2021 |

Kohtuuttomat, pelottavat raivokohtaukset täysin arvaamatta
Ei ole pyytänyt ikinä anteeksi, ei tunne empatiaa minua kohtaan
On aina oikeassa
Pettää ilman omantunnontuskia, koska syy on minun
Nauttii hykerrellen, jos joku pahoittaa mieleni
On henkisesti väkivaltainen ja uhkailee fyysisellä jos en tottele
Kohtelee kaltoin
Iloitessani jostain ei reagoi sanoihini
Ei vastaa tai reagoi puhumiseeni, jotka minulle tärkeitä
Normipuheissa etsii usein vastaväitteen
Päättää kaiken
Ei muista mitään kaltoinkohtelua
Syyttää kuvittelijaksi ja mielisairaaksi
Uhkaa tuhota kaikki ystävyyssuhteeni
Toivoo minun ja sukulaisteni kuolemaa
Haukkuu ja kertoo minusta intiimejä yksityisasioita
Pitää itseänsä paljon parempana yksilönä
Nauttii, kun pelkään häntä
Itkuni tai armon anominen ei säälitä pätkääkään
Isänsä oli erittäin väkivaltainen ja ilkeä mies

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan evvk, mikä on diagnoosi - kysymys kuuluu yhä, miksi pysyt yhdessä tuollaisen täydellisen kus.pään kanssa? Mikset eroa?

Vierailija
22/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ihan evvk, mikä on diagnoosi - kysymys kuuluu yhä, miksi pysyt yhdessä tuollaisen täydellisen kus.pään kanssa? Mikset eroa?

Koska se on itse pahempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Onko emakko jo porsinut?

Vierailija
24/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä sosiopaatti eikä mitään tekemistä epävakaan kanssa. Tuota epävakaata tuntuu tarjoavan kaikki jotka ei halua käsittää kohdanneensa psykopaatin. Epävakaa ei ole tahallaan paha, mutta psykopaatti tai tässä tapauksessa sosiopaatti on. Se hallitsee lähes täysin tunne-elämänsä toisin kuin epävakaa ja vetää sen naamion päälle minkä kulloinkin tarvitsee. Epävakaat ei myöskään ole missään vaiheessa hurmaavia eivätkä sosiaalisia perhosia, mutta sosiopaatilta ja narsistiselta psykopaatilta tämäkin onnistuu.

Vierailija
25/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan trendi tullut tuosta narsistiseksi haukkumisesta. Harva ammattilainenkaan oikeasti osaa määrittää kuka on narsisti.

Jokainen aikuinen ihminen on itse vastuussa itsestään ja voi vaikuttaa siihen miten antaa toisten kohdella. Turha valittaa jos itse jäädään elämään paskan keskelle.

Kyllä noita on ja saavat aikamoiseen koukkuun

Vierailija
26/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni saa myös suuttumiskohtauksia pikkuasioista. Hän sanoi etten tule ikinä pääsemään hänestä eroon. Ei kuulemma auta vaikka leikkaisin pitkät hiukseni lyhyeksi tai lihoisin vaikka kuinka paljon.

Mies myös sanoo kyllä joka päivä että rakastaa minua ja hän haluaa seksiä myös jatkuvasti, mutta en tiedä onko hän normaali vai ei. Kodin ulkopuolella ei pahemmin käydä kuin kaupassa, koska hän ei halua lähteä. Ollaan oltu pitkään yhdessä.

Vierailija
27/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voit erota ja mennä omaan asuntoon. Jos et pysty eroamaan, voitko keskustella jonkun asiantuntevan kanssa, joka voi käydä vuoropuhelua - mies ei ainakaan muutu. Älä jää vaaraan asumaan ja odottamaan muutosta.

Vierailija
28/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni saa myös suuttumiskohtauksia pikkuasioista. Hän sanoi etten tule ikinä pääsemään hänestä eroon. Ei kuulemma auta vaikka leikkaisin pitkät hiukseni lyhyeksi tai lihoisin vaikka kuinka paljon.

Mies myös sanoo kyllä joka päivä että rakastaa minua ja hän haluaa seksiä myös jatkuvasti, mutta en tiedä onko hän normaali vai ei. Kodin ulkopuolella ei pahemmin käydä kuin kaupassa, koska hän ei halua lähteä. Ollaan oltu pitkään yhdessä.

Kuulostaa pelottavalta, ettei muka eroon pääsisi ja suuttuu usein. Etkö voi hankkia omaa asuntoa? Ei tuo suhde voi tehdä hyvää naiselle. 

Vierailija
29/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli piilonarsisti. Tajusin jälkeen päin. Mitään raivoamista ym näkyvää ei ollut, mutta muuten kolahtaa kyllä. Yhdessä oltiin 20vuotta. Kun erosin niin mikä elämänhelppous tuli.

Samaa epäilen. Ei koskaan suutu, nimittele muiden nähden, kahden kesken inhovirneellä dissaa mua. Jos huomautan alkon juomisesta ja en halua juoda, nauraa ja voivottelee ” voi sua” ivallisesti tai tilanteeseen sopien ” joo ja ajoin autoakin päissäni, hah hah” tms.

On jäänyt monta kertaa valehtelusta kinni. Siis aivan kösittämättömistä asioista tyyliin ” ostin eilen pyörän” vaikka ostanut kuukausi sitten. Kieltää valehtelevansa, vaikka kiinni jäänyt. Vääntää niin kauan, että saa minut tuntemaan itseni tyhmäksi, vainoharhaiseksi tms.

Ja paljon muuta.

Narskun piirteitä vai patologinen valehtelija?

Vierailija
30/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa psykopaatilta, ei narsistilta. Narsisti on myös viehättävä välillä/halutessaan.

Vierailija
31/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on myös hauskan ja puheliaan maineessa työ-suku-kaveri-akselilla. Kotona ei mun kanssa keskustele kuin jotain kauppalistaa tms. Alko maistuu työreissuilla, jossa mm. tanssii muiden naisten kanssa, mun kanssa ei koskaan vaikka pitkä liitto takana.

Käykö teillä ketään kylässä?

Meillä kävi aiemmin, mutta mies on hyydyttönyt kaiken, koska ovat tyhmiä tms. Vain sellainen seura kelpaa jotka juo, muuten on lähes puhumaton ja lukossa, viinaa saatuaan estot häipyy.

Vierailija
32/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on myös hauskan ja puheliaan maineessa työ-suku-kaveri-akselilla. Kotona ei mun kanssa keskustele kuin jotain kauppalistaa tms. Alko maistuu työreissuilla, jossa mm. tanssii muiden naisten kanssa, mun kanssa ei koskaan vaikka pitkä liitto takana.

Käykö teillä ketään kylässä?

Meillä kävi aiemmin, mutta mies on hyydyttönyt kaiken, koska ovat tyhmiä tms. Vain sellainen seura kelpaa jotka juo, muuten on lähes puhumaton ja lukossa, viinaa saatuaan estot häipyy.

Entä jos asut erillään, hankit oman elämän. Ei tarvitse katsoa muiden kanssa tanssimista, joku voi tanssia sinun kanssasi.

Vierailija
33/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Hyvä että heräsit.

Nyt kannattaa tehdä päätös:

Jalat alle ja elät omaa elämääsi tai sitten jäät hänen tossun alle loppu elämääsi ....

Valintasi on yksin sinun👍

Vierailija
34/34 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan trendi tullut tuosta narsistiseksi haukkumisesta. Harva ammattilainenkaan oikeasti osaa määrittää kuka on narsisti.

Jokainen aikuinen ihminen on itse vastuussa itsestään ja voi vaikuttaa siihen miten antaa toisten kohdella. Turha valittaa jos itse jäädään elämään paskan keskelle.

Tuollain narsisti varmaan sanoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme