Mystisin rikostapaus mielestäsi ?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllikki Saaren murha.
Hesarin parin vuoden takaisin jutun perusteella aika selvä tapaus
Tänä kesänä pitäisi ilmestyä kirjakin tapauksesta.
Elisa Lam -tapaus on mielestäni mystisin ja oudoin, kaihertaa että ei voida mitenkään selvittää, miten Elisa päätyi sinne vesialtaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Elisa Lam -tapaus on mielestäni mystisin ja oudoin, kaihertaa että ei voida mitenkään selvittää, miten Elisa päätyi sinne vesialtaaseen.
Eikö se mennyt itse?
Vierailija kirjoitti:
Se, joka särki autostani sivupeilin. Mystinen tapaus, joka ei koskaan selviä, mutta liittyy varmasti uraani politiikassa, koska auto oli vihreä ja sivupeili vasemmalla. Viharikos ilman muuta.
Tämä. Kaikki muut caset kiinni ja kaikki paukut tähän juttuun, ja heti. Aivan mystisyyden huippua.
Husun hirttosilmukka. Ei vieläkään selvinnyt
Mikähän vanha juttu päätyy seuraavaksi käräjille, nyt kun Viking Sally on ohi?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin Kirkkonummen kolmoismurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin Kirkkonummen kolmoismurhaa.
Jo olisi aika tämäkin selvittää. Ihmeellistä, että murhaaja vaan jatkanut elämäänsä kaikessa rauhassa tässäkin keississä jo todella pitkään.
Olin tulossa kirjoittamaan tuosta Kirkkonummen kolmoismurhasta. Muistan tämän hyvin, koska sukulaiseni asuu Kirkkonummella.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kirjoittamaan tuosta Kirkkonummen kolmoismurhasta. Muistan tämän hyvin, koska sukulaiseni asuu Kirkkonummella.
En tiedä liittyykö se ihmeellinen kirje tähän murhaan, mutta jollain tavalla se on karmiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä liittyykö se ihmeellinen kirje tähän murhaan, mutta jollain tavalla se on karmiva.
Hyvee iltaa vai miten se menikään. Outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä kadonnut nunna jos se rikos sitten oli.
Tuskinpa. Sairaskohtauksen iskiessä ihminen hakeutuu vaistomaisesti suojaan. Mutta mistäpä sen tietää.
häh? hakeutuu suojaan? ne on eläimet kun sairastuessaan tai loukkaantuessaan menee piiloon, ei ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvee iltaa vai miten se menikään. Outo juttu.
Joo just noin, ikäänkuin matkittu savolaisia, pitäis olla vaan hyvvee iltoo. Myös ne a-kirjaimet. Olihan se sitte muutenki outo, pitäis hinata keskiyön tuntumassa Veholle.
Lapissa kadotettu Antti, sukunimi Hanhivaara.
Vierailija kirjoitti:
Laura Selinin katoaminen
Kyllä!
No Raisa oliko se poikaystävä tervepäinen ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Brabant_killers
Belgialainen kummallinen murhasarja, ampuivat ihmisiä ruokakaupoissa jne.
Viime kesänä julkaistiin kuva ilmeisesti yhdestä tekijästä. Toivovat että joku tunnistaisi miehen...
https://www.theguardian.com/world/2020/jun/16/belgian-police-release-ph…
Tää on yksi keissi jossa oikeasti voi olla salaliittoa takana.
Hesarin parin vuoden takaisin jutun perusteella aika selvä tapaus