25 on pelottava ikävuosi!
Ja siis siksi, että alkaa jo olla siinä kohtaa elämää että koulut käyty (ainakin tähän elämänhetkeen), unelma lapsista ja lapsienteosta alkaa häämöttää, suunnitteilla olisi ensiasunnon osto miehen kanssa, pitäisi aloittaa opintojen jälkeen uusi ura ja työelämä. Lisäksi toivun masennuksesta ja alkaa näyttää valoisammalta.
Olen paniikissa!:D
Muita kaksvitosia? Millä mietteillä? Tai vanhemmat ihmiset, miten se elämä kulki tästä iästä eteenpäin?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jaa olen 26, työtön, ei lapsia ei miestä ja krooninen masennus
❤ Ap
Mä oon 27v hoitaja, kahden lapsen äiti (4v ja 1v) ja asutaan vuokralla. :D niin ne elämät on erilaisia!
Sehän oli elämän käänne parempaan. Opinnot takana, ensimmäinen vakituinen työpaikka ja puoliso oli löytynyt. Asp melkein säästetty, ensiasuntoa etsittiin, häitä suunniteltiin, rahaa oli enemmän kuin ikinä ja koko maailma auki. Mietinnässä ulkomaille muutto tai lapsi.
Jaa, olen 25v mies ja en koe noin.
Vuosi toisensa perään on samaa, ostovoima kasvaa vaan kun opinnot on käyty ja voi ostaa kalliimpia leluja kuin aiemmin.
Missä vaiheessa tästä pitäisi tulla tuollaista vai onko tämä sukupuolikysymys kun olen mies enkä jaksa ajatella tulevaisuutta tämän enempää?
Jaa olen 26, työtön, ei lapsia ei miestä ja krooninen masennus