Mikä saa nuoren, 24-vuotiaan, miehen vastustamaan niin vietävästi sähköpyöriä
Ei halua sellaista vaikka ostaisin, vaan tämä valittaa että haluaa polkea itse vaikka sähköpyöriä olisi helpompaa ylämäkeen ja eikö tarvitse ollenkaan hikoilla?
Kommentit (15)
Persuus ja persuilu. Ehkä siinä on seassa myös kunnon ketutusta, tahallista kettuilua sekään trollaamista.
3,8 maapalloa.
fiksu mies. naiset ei osaa kuin tuhota maapalloa
Vierailija kirjoitti:
Persuus ja persuilu. Ehkä siinä on seassa myös kunnon ketutusta, tahallista kettuilua sekään trollaamista.
persu sitä, persu tätä.
eikö teillä raukoilla ole mitään muuta elämässänne, kun spämmiä politiikkapaskaanne palstalle aamusta iltaan ja päivästä toiseen?
Pyöräily pitää läskit poissa, sähköpyöräily taas ei.
En minäkään ottaisi sähköpyörää. Pyöräilen liikunnan takia joten miksi ihmeessä?
Yksi syy on se että sähköpyörään pitää vaihtaa vähintään kerran vuodessa rattaat ja ketjut ja se ei ole ilmaista
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kyllä sillä sähköpyörälläkin voi ajaa kuntoilumielessä. Vaan sitten, kun on oikeasti kiire, pakkasta -30, vastatuuli, ai että on mukava polkea kotimatka ja päästä perillekin. Työmatkat sujuu niin paljon mukavammin sähköpyörällä, suosittelen kaikille.
Itse pidän pyörässä yksinkertaisuudesta. En halua sähköä ja digiä joka kamppeeseen.
Savuton kirjoitti:
Yksi syy on se että sähköpyörään pitää vaihtaa vähintään kerran vuodessa rattaat ja ketjut ja se ei ole ilmaista
Vaihdan tavalliseen pyöräänkin, eikä nekään ole ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Savuton kirjoitti:
Kerran vuodessa oikeesti? Mä oon kerran vaihdattanut huollossa mun 25-vuotiaaseen pyörään. Onko nykyajan pyörät noin huonoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savuton kirjoitti:
Kerran vuodessa oikeesti? Mä oon kerran vaihdattanut huollossa mun 25-vuotiaaseen pyörään. Onko nykyajan pyörät noin huonoja?
Oikeastaan kahdesti, syksyllä talvirenkaat ja keväällä nastat pois. Yhtä tiheään ne vaihtuu, olipa sähköä tai ei. Ketjut säilyy hyvänä, kun huoltaa.
Ehkä se ajattelee kunnon kannalta? Sähköpyörät onkin sellainen ohimenevä muoti-ilmiö.