Carcheck.fi huijaus
Onko muut menny tähän kusetukseen? Ite just menin tähän... Luulin et toi on ilmanen mut maksaaki 249e.. Mitenhän ton sais peruutettua?
Kommentit (9)
Itse menin ihan samaan huijaukseen ja otin euroopan kuluttajavirastoon yhteyttä ja he sanoivat että koittavast hoitaa asiaa.
Miten se on huijaus, kun sivustolla monta kertaa lukee "maksullinen palvelu" ja palvelun hinta? 🤔
14 vrk aikana voit perua, jos tuotetta ei ole vielä toimitettu. Kts. ehdot, ja ensi kerralla jo ennakkoon?
Minua huijattiin myös. Lasku tullut jossa muistutus maksu. Kuitenkaan itse auton hinta-arviota en ole saanut. En siis koskaan ollut kuullutkaan tästä sivustosta😅 soitin kuluttaja-asiamiehelle ja sieltä sanoivat että pelkkä huijaus älä mene lankaan. Nyt laittoivat sakko sähköpostin ja uhkailevat. Aivan älytöntä... ja voin sanoa 100% varmasti etten ole kyseistä hinta-arviota tehnyt.
Missä tilausvahvistukset yms?
Onko se oikeaasti huijaus nettosivu koska minullekni lähetä koko ajan laskuja
Mä sain ihan saman maksu vaatimus (249€) tänään. Järkyttävää! Kannattaako käydä poliisiasemalla?
Mä sain myös niiltä tänään laskun vaikka en ennen sitä koko firmasta tiennyt mitään.
Joo.Minulle tuli marraskuussa tehdyn arvion muistutus 15e korotettuna.Ja mikä ihmeellisintä että oli ihan eri rekkarin perusteella tehty arviointi.EFV.olikin EVF ja uhkaus kaikilla mahdollisilla seuraamuksilla.Lähetin kertaalleen kirjeen lähettäjälle.LATVIAAN.Tuli jälleen takaisin oikaisemattomana.Maksoin pois koska en USKOVANA halua riidellä.JUMALA on jonain päivänä tuomitseva pahantekijät ja palkitseva nöyrät ja hyväntekijät.Amen
Joo itekkii menin ja ei vissiin mitenkää saa pois tota kun pitää vain maksaa