Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö teidän nuoret aikuiset puhelinta näin?

Vierailija
17.05.2021 |

En tiedä, eikö tytöllä ole ikinä äänet päällä vai ohittaako vain minun ja isänsä viestit katsomatta, mutta harvassa on ne kerrat, kun viitsii vastata.
Meillä on lämpimät välit, hän käy kotona parin viikon välein, pahimpina korona-aikoina harvemmin. Mutta puhelimeen ei vastaa koskaan, jos hänelle soittaa. Viesteihin vastaa ehkä parin päivän päästä, ei aina ollenkaan.

Jos on mitään, mitä pitäisi yhdessä sopia, niin kuin menoja tai juhlia tms., niin siitä ei tule yhtään mitään. Jos yhteen viestiin saa vastauksen, niin sitä aikaisempiin tai myöhempiin ei varmasti saa.

Tämä on ihan älyttömän raivostuttavaa. En odota, että hän vastaa sillä sekunnilla, enkä viestittele todellakaan joka päivä. On pyydetty ja käsketty ja maaniteltu ja annettu olla ja yritetty ihan kaikkea, mutta puhelinkäyttäytyminen on 👎

Onko tähän odotettavissa mitään parannusta? Jos itse käyttäydyt näin, niin voisitko avata vähän tätä logiikkaa? Miksi äidin ja isän viestit näkyy päiväkausia lukemattomina, eikä niihin vastata silloinkaan, kun ne joskus luetaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää itsenäistyä ja olla riippumaton huolenpidosta, kuuluu ikään, jossain vaiheessa kun oikeasti aikuistuu hän varmasti alkaa itse kysymään kuulumisianne useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla