Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole puoleen vuoteen liikkunut kuin max neljän kilometrin säteellä :(

Vierailija
17.05.2021 |

Muita jotka jumittanut samalla tavalla? Ei ole autoa, eikä julkiset kulje täällä jumalan selän takana. Töistäkin on aina vain se 1-2 päivää vapaata joten ei voi pitkälle edes lähteä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auto, mutten ole siltikään liikkunut kohta vuoden aikana tuon kauemmas. Pian tosin taas joutuu käydä auto katsastamassa naapurikaupungissa, siinä tulee se yli 4 kilsan matka vuoteen sitten taas. Sekin jännittää älyttömästi aina.

Vierailija
2/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene 4km talostasi johonkin suuntaan. Kävele täysi ympyrä siten, että talosi on aina sen keskipisteessä. Takaan että näet sellaisia paikkoja, joita et ole ennen nähnyt. Bonuksena saat raitista ilmaa ja hyvän mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kökkinyt kotona koronan vuoksi. Muutaman kerran käynyt 10km päässä asunnollani, muuten asun iäkkään omaisen luona. Tylsää on.

Vierailija
4/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma alueenikaan mikään iso ole. Tosin olen kyllä käynyt autolla lähiympäristössä. Eli ajanut jonnekin eri paikkaan kävelylle välillä. Siinä 30 km kilometrin alueella paljon tullut oltua. Itsekin asun maalla ja ilman autoa olisi kyllä jumissa. Yleensä en silti käy kuin kaupassa. Nyt jo etukäteen pelottaa, kun pitäisi lähteä pääsykokeisiin isompaan kaupunkiin. Ensin mennä bussiin ainakin 2 vuoden tauon jälkeen sekä selvitä kaupungilla ja vielä kokeesta jotenkin. Se kaikki on minulle jo iso juttu. Yleensä en käy pidemmällä kuin pari kertaa vuodessa pakollisten asioiden vuoksi. No, ehkä selviän :)

Vierailija
5/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräile. Pääset helposti pidemmälle kuin 4 km. 

Vierailija
6/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jumittanut jo 4 vuotta. Ensin en päässyt liikkumaan ja sitten, kun sain polviini tekonivelet ja olisin taas päässyt, tuli pandemia. 

Vierailija
7/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuosi on menny 5 km säteellä. En asu Suomessa ja tilanne on täällä ollut pahempi. Autoakaan ei ole.

Vierailija
8/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt missään lähes 20 vuoteen.

Vierailija
9/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole yli kahteen vuoteen liikkunut kuin 8 km säteellä. Ei ole autoa, mutta tuo matka on pakko päästä jo kaupassa käydäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän