Helsingissä tulee vettä kuin Esterin p-stä
Kommentit (46)
Sori, mut ketä kiinnostaa joku helsinki.
Täällä Oulussa on lämmin kesäpäivä. Itse tykkäisin viileämmästä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niitä, jotka asuu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tää vielä ei oo kuin Esterin perseestä. Tää on enemmänkin kuin kissoja ja koiria
Jos vettä tulisi kuin Esterin suolistosta, se olisi todennäköisesti puhdistamatonta viemärivettä.
Pitäisi päästä asioille, mutta koska viitsii? Joudun kävellä enkä haluisi kastua
Vierailija kirjoitti:
Täällä Oulussa on lämmin kesäpäivä. Itse tykkäisin viileämmästä.
Savossa ja Karjalassa aurinko paistaa siihen malliin että ulko- ja sisälämpötilat ovat +23 ja +24 asteen välillä. Täällä ei taida tulla sadetta vasta kuin tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi päästä asioille, mutta koska viitsii? Joudun kävellä enkä haluisi kastua
On olemassa ikivanha kiinalainen keksintö vuodelta 3500 eaa. eli sateenvarjo. Niitä kokoontaiteltavia halpisversioita ei kannata ostaa, sillä ne eivät kestä kovassa sateessa ja tuulessa.
https://sites.google.com/site/ancientchineseinventions/Home/the-inventi…
Lainaa jätesäkkiä ja pukeudu siihen
Voi vesi. Täälläkin sataa, mutta onneksi ei kaatamalla. Luonto tarvitsee vettä.
Sade loppui Helsingissäkin. Nyt jo paistaa
Sitten tulee semmoinen raikas suihku vaatteet päällä kun sataa ihan kauheasti...
sade loppui mutta tulossa ilmeisesti uusi räjähdys-?
Tyyntä myrskyn edellä. Viherrakentajat on juuri saaneet lanattua mullat taloyhtiön nurmialueille. Voipi olla että ainakin osalle mullasta tulee lähtö illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Böndehönöjä kiinnostaa, niillä on virikkeet vähissä. Aina kun Helsinki mainitaan jossakin, on böndet sekunnissa paikalla öyhöttämässä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Joudut kävelemään. Opettele suomea.
Vierailija kirjoitti:
Urpot märisevät kuumuudesta ja siitepölystä ja toivovat kylmiä ja sateisia kelejä vaikkei kesä ole vielä edes alkanut. Minkälainen perverssi pitää olla, että ihannoi jotain marraskuun paskasäätä?
Mitähän se sinäkin syöt. Pahvia? Kasvit ja viljelykset tarvitsevat myös vettä sen auringon lisäksi. Harva haluaa marraskuun säätä läpi vuoden.
Aurinko ja vesi ovat elämän lähteitä, mutta sooivasti, kuinka monet vanhukset ja helteestä kärsivät paahtuvat kodeissaan kun järkky helle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudut kävelemään. Opettele suomea.
Se on puhekieltä. Ei oo sullakaan hääppönen elämä kun tartut aivan turhiin ja olemattomiin juttuihin. Joudun kävellä. Minä en puhu kirjakieltä vaan minä puhun puhekieltä.
Ennusteen mukaan oli vasta esimakua, jos Helsingistä puhutaan. Ennusteessa kolmea tippaa klo 21 saakka.
Vinkki kellaritulvien ja muiden vedenpaisumusten hallintaan: Kalliolle, kukkulalle rakennan minä taloni.