Kissa nyrpisti sheballe ja kävi hakemassa pihalta myyrän
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vinkki omistajalleen, että parempi tehdä töitä oman ruokansa eteen.
Auts. Kyllä mä haen koko ajan töitä ☹️
Ap (koronatyötön)
Ihana kisa..itsenäinen?Pidä nyt kuitenkinsitä Shebaakin varalla,ehkä ei ainalöydy myyriä.
t.kissaihminen.
p.s siis ihana kissa.
Tiedät ainakin nyt, miksi teidän pihalla ei ole enää lintuja. Kaikki poikaset joutuneet petokissankitaan. Ja emolinnutkin ja oravat.
Fiksua käytöstä kissalta. Myyrä vs. joku teollinen Sheba. Yök. T. Kissasi.
Pikkujyrsijä on kissan parasta ravintoa. Kunhan saalis vaan ei ole myrkytetty.
Hyvä kisu🤗 ei se ollut mielenosoitus, vaan kissan vaisto, ja näytillehän se saalis pitää aina tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Kyllä mä haen koko ajan töitä ☹️
Ap (koronatyötön)
Tsemp. Muista madottaa kisu. Jyrsijät ovat sisäloisten väli-isäntiä ja änkeröiset saattavat tarttua sinuunkin. Ikävä herätä siihen että peräaukolla on ruuhkaa, arvelen.
Myyrät on kyllä parasta mutta oman turvallisuutensa vuoksi minun mirrit syövät kypsennettyä ruokaa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ainakin nyt, miksi teidän pihalla ei ole enää lintuja. Kaikki poikaset joutuneet petokissankitaan. Ja emolinnutkin ja oravat.
En ole tuo aloittaja, mutta mun lapsuudenkodissa oli kissoja. Pihalla oli kyllä paljon niin lintuja kuin oraviakin.
Linnuilla on ihan hyvä näkö. Ne hoksaa kyllä puskassa hiipivän kissan paljon ennen ihmistä. Lintu tekee sellaisen tietyn varoitusäänen kun jotain uhkaa on näköpiirissä. Tuolla äänellä ne varoittaa muita lintuja.
Kaikki kissat ei edes ole kovin hyviä saalistajia. Ja laiskanpulskealle kotikissalle lintu voi olla todella vaikea kiinni otettava.
Oravat syövät linnun munia ja poikasia.
Joku lintu voi myös olla sairauden takia heikko ja siksi joutua petojen suuhun.