Suuttuisitteko te tästä
Ystäväni kautta sain työpaikan samasta firmasta missä hänkin on töissä. Kyseessä oli osa-aikainen työ, muutama päivä viikossa.
Olin töissä noin puoli vuotta ja löysin toisen työpaikan minne menin töihin.
Tämän jälkeen loppui ystävyys. Ei viestittele enää ja kun kysyin, että koska nähtäisiin niin en saanut vastausta.
Mun mielestä ei tollaisesta voi suuttua vai voiko?
Kommentit (8)
Typerä "kaveri" sulla, good riddance
Työn myötä välinne muuttui. Kasvoitte jo sinä aikana erillenne
Oltaisiin vieläkin ystäviä jos ei oltaisi oltu samassa työpaikassa, luulen niin.
Ap
Kyllä mä varmaan loukkaantuisin. Hän on varmaan puhunut sinusta hyvää työpaikalla ja sitten lähdetkin pois noin pian. Itse voisin kokea että olet saattanut mut noloon tilanteeseen ja että ehkä lähdit koska et halunnut olla mun kanssa samassa työpaikassa.
Ei kai tollasesta voi suuttua jos on tosi ystävä.
Ei voi suuttua. Jos suuttui, herkästi vetää nokkaan pussin pakasteita. Ehkä hän ei ollut sitten aito ystävä (jos käsittää muita väärin), hänellä on muu kaveripiiri tai ei ollut tarpeeksi kiinnostunut ystävyydestä kanssasi – niitä riittää joita ei kiinnosta tai kokevat olevan eroja luonteessa tai kiinnostuksissa. Yleensä ihmiset hakevat muuta kuten sinä ja maata jalkojen alle kunnolla, jos tuossa oli vaan pari päivää vk joka ei kaikille riitä. Jokainen toimisi samoin kuin sinä tai muusta syystä lähtö.
Ystäväni kertoi, että he tarvitsevat töihin lisää väkeä. Sanoin, että mä voisin tulla. Hän oli kertonut minusta esimiehelle ja sain kutsun haastatteluun. Ja sain työpaikan.
Ap