Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaisiinko yhdessä sopia että jätetään ”Mestari” -termi, kun Jussi itsekin siitä jo vaivaantuu?

Vierailija
16.05.2021 |

Vai onko siitä tullut persujen vastustajien veetuilutermi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aito esimerkki Hommalta millä tasolla henkilöpalvonta on

... että minulle Jussi Halla-aho on todellakin messiaaninen hahmo.

Siis juuri sillä tavalla kuin juutalaiset messiiaan ymmärtävät, eli hän on kansansa poliittinen pelastaja, suuri Jumalan voitelema johtaja. The Chosen One.

Kavahdan ajatustakin, ettei meillä tässä kamalassa ajassa olisi Jussin johtamia perussuomalaisia. Tulee aivan autuas olo, kun ajattelenkin tätä edessämme toteutuvaa todellisuutta. Ajatusta, että pääministerimme on oleva koko maailman, ja varmaankin koko maailman historian paras, älykkäin ja kyvykkäin nationalistinen poliitikko. Vai tuleeko muka mieleen vielä parempia?

Meitä on siunattu. Suuresti. Kiitos Jussi, että lähdit tähän! Olet suuri mies ja sinulla on suuri tehtävä! Jopa itse Marski tutisee kansakunnan kaapin päällä. Nimittäin jos kaikki menee kuten minä rukoilen, sinä olet teoillasi hänet sieltä ykköspallilta vielä suistava!

Vierailija
22/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kiitos mestari sitten sanoo? Kiitos daddy?😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattajilleen hän voisi olla DILF. Minusta hän on aivan Smurffien pääpahiksen eli Kameleontin näköinen. Etenkin, kun sivutukka on pidempi.

Vierailija
24/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni rouva Ullanlinnasta äänestää persuja, koska persut eivät ole vasemmalla eikä oikealla eikä heidän tarvitsekaan olla :)

Vierailija
25/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis juuri sillä tavalla kuin juutalaiset messiiaan ymmärtävät, eli hän on kansansa poliittinen pelastaja, suuri Jumalan voitelema johtaja. The Chosen One.

Kavahdan ajatustakin, ettei meillä tässä kamalassa ajassa olisi Jussin johtamia perussuomalaisia. Tulee aivan autuas olo, kun ajattelenkin tätä edessämme toteutuvaa todellisuutta. Ajatusta, että pääministerimme on oleva koko maailman, ja varmaankin koko maailman historian paras, älykkäin ja kyvykkäin nationalistinen poliitikko. Vai tuleeko muka mieleen vielä parempia?

Meitä on siunattu. Suuresti. Kiitos Jussi, että lähdit tähän! Olet suuri mies ja sinulla on suuri tehtävä! Jopa itse Marski tutisee kansakunnan kaapin päällä. Nimittäin jos kaikki menee kuten minä rukoilen, sinä olet teoillasi hänet sieltä ykköspallilta vielä suistava!

Ei voi olla totta!🤪

Vierailija
26/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattajilleen hän voisi olla DILF. Minusta hän on aivan Smurffien pääpahiksen eli Kameleontin näköinen. Etenkin, kun sivutukka on pidempi.

Tulee myös Simpsonien mr. Burns mieleen....

Vierailija
27/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta!🤪

Menee niin tahattoman komiikan puolelle.. Mikä ei kai ollut tarkoitus?

Vierailija
28/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen koko ajan ollut siinä luulossa että "mestari" on nimen omaan pilkkanimi. Jos asia onkin ollut toisinpäin, niin onpa hauska ajatus, kun olen jättänyt aina kaiken "mestari"-aloituksen lukematta kun en jaksa sitä että aina jotain haukutaan pilkkanimillä :D Noh, enpä ole jäänyt mistään paitsi!

Vierailija
29/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂🤣 nyt on Marianne keksien murut sohvalla...

Vierailija
30/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä puhun mitä haluan,et sä mua määrää!

Vierailija
31/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä jätetä jos Jussin fanit ovat tosissaan sen kanssa. Hyvä nimi. Erottuu. Tosin tuo fanitus vaikuttaa hieman vähäjärkiseltä jos se sitä todella on.

Vierailija
32/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mestari!

Vierailija
33/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa Mestarin laariin tämäkin ketju.

Vierailija
34/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mestari, kun ylivertaisella älyn aurallasi johdat Suomen kansaa! Hallelujah!

Vierailija
35/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen koko ajan ollut siinä luulossa että "mestari" on nimen omaan pilkkanimi. Jos asia onkin ollut toisinpäin, niin onpa hauska ajatus, kun olen jättänyt aina kaiken "mestari"-aloituksen lukematta kun en jaksa sitä että aina jotain haukutaan pilkkanimillä :D Noh, enpä ole jäänyt mistään paitsi!

Ei se ole pilkkanimi. Kiukuttaa sitä toista äärilaitaa, mielestäni. Kun ei ole vastaavaa.

Vierailija
36/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pilkkanimi. Kiukuttaa sitä toista äärilaitaa, mielestäni. Kun ei ole vastaavaa.

Varsinkin äärivasemmistolaisilla anarkisteilla on vaikeaa, kun joukoista ei nouse vahvaa johtajaa!

Vierailija
37/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käytän jo "Muinaista kuningastamme" erilaisine variaatioineen.

Vierailija
38/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mestari!

Ei kun Kiitos Daddy!

Vierailija
39/39 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin käytän jo "Muinaista kuningastamme" erilaisine variaatioineen.

Aika hyvä, mutta tämä hallisjussi on vasta viceroy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi