Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka josta pidit ennen mutta et enää?

Vierailija
16.05.2021 |

Mistä ruoasta et enää välitä tai jopa inhoat nykyään, vaikka ennen tykkäsit?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki suomalaiset kotiruoat. Yliannostus.

Et vaan osaa laittaa hyvää ruokaa.

Vierailija
22/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt kananmunat. Pelkkä haju alkoi yhtäkkiä oksettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha.

Öhö-öhö!

Vierailija
24/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaikki salmiakkikarkit maistuivat todella hyviltä. Aikuisiällä tykkään vaan muutamasta salmiakkikarkista ja suurin osa maistuu melko hirveältä.

Vierailija
25/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssonin kiusaus.

Tai ehkä voisin sitä nyt jo pystyä syömään? Itse en kuitenkaan tee mutta jos jossain olisi tarjolla niin ehkä voisi olla taas hyvää.

Tykkäsin siitä tosi paljon joskus.

Kun 14 vuotta sitten olin raskaana niin sitä teki mieli. Tein sitä ja söin pari päivää. Olin äidille sanonut myös että tekee mieli Janssonin kiusausta ja hänkin oli sitä tehnyt.

Sen jälkeen tuli sellainen olo etten pysty syömään sitä enää ikinä enkä olekaan 14 vuoteen syönyt.

Veriletut ovat toinen mistä tykkäsin joskus tosi paljon.

Kokkikoulussa näin verilettujen valmistuksen ja se huoneen lämmin veri... Hrrr vieläkin puistattaa!

Tästä aikaa kohta 20 vuotta mutta en kyllä enää ikipäivänä verilettuja suuhuni laita.

Ei taida kuulua kouluruokiinkaan enää?

Pitsat ja kebabit olivat myös raskauden vuoksi pannassa 11 vuotta sitten. En vaan pystynyt syömään. En voinut edes katsoa päin.

Tilasinkin sitten kebabit vuosia ilman kebablihaa. Nyt pystyn taas syömään mutta en paljoa eli kebablihaa pitää olla tosi vähän ja pitsaa menee 1/4 osa ja näitäkin harvoin.

Vierailija
26/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään jälleen kerran palstalaisten loputon TYHMYYS. Kysytään ruokia, niin ıdıooțit luettelevat karkkeja, sipsejä, juomia... 😑😑😑😑😑

Vierailija
27/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ihan vastaa kysymykseen, mutta sain joulun aikaan herkkukorissa purkin pestoa ja söin sitä pitkästä aikaa. Oli ihan hyvää, mutta samalla tajusin, miksi ei ole tullut ostettua/laitettua pestoa vuosikausiin. 2000-luvun taitteessa sitä tungettiin ihan kaikkialle, joka ruokaan, täytettyyn leipään jne. Ei ihme, että oli tullut yliannostus. 

Vierailija
28/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janssonin kiusaus.

Tai ehkä voisin sitä nyt jo pystyä syömään? Itse en kuitenkaan tee mutta jos jossain olisi tarjolla niin ehkä voisi olla taas hyvää.

Kun 14 vuotta sitten olin raskaana niin sitä teki mieli. Tein sitä ja söin pari päivää. Olin äidille sanonut myös että tekee mieli Janssonin kiusausta ja hänkin oli sitä tehnyt.

Sen jälkeen tuli sellainen olo etten pysty syömään sitä enää ikinä enkä olekaan 14 vuoteen syönyt.

Kokkikoulussa näin verilettujen valmistuksen ja se huoneen lämmin veri... Hrrr vieläkin puistattaa!

Tästä aikaa kohta 20 vuotta mutta en kyllä enää ikipäivänä verilettuja suuhuni laita.

Pitsat ja kebabit olivat myös raskauden vuoksi pannassa 11 vuotta sitten. En vaan pystynyt syömään. En voinut edes katsoa päin.

Tilasinkin sitten kebabit vuosia ilman kebablihaa. Nyt pystyn taas syömään mutta en paljoa eli kebablihaa pitää olla tosi vähän ja pitsaa menee 1/4 osa ja näitäkin harvoin.

Kebab ilman kebablihaa!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Vierailija
29/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tykkäsin mannapuurosta ja vellistä. Nykyään en voi sietää. Balkanin makkara samaa sarjaa. 

Vierailija
30/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha. Inhoan nykyään kaikkea sitkeää ja liian pureskeltavaa. Joku grillipihvi on aika huonoa minusta, vaikka nuorena aikuisena sitä tuli innoissaan illanvietoissa laitettua porukalla.

Vierailija
31/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusienet. Rakastin niitä. Kunnes olin Ruotsissa matkalla ja hotellin buffetissa oli herkkusieniä. Missä lie etikassa uitettuja ja maustettuja sellaisia. Nyt melkein oksennan jos näenkin herkkusienen.

Vierailija
32/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkallo pata, liikaa tuli aikoinaan syötyä.

Ai niin tämäkin kuuluu nykyään niihin mitä en enää mielelläni syö.

Syynä se että kuulin tätä kutsuttavan pääkallopadaksi 😆

Jotenkin todella ällö nimi tälle. Mistä se nimi tulee?

Makaronilaatikkoa voin kyllä syödä.

Ja tuota "pääkalloa" tuli muutenkin syötyä joskus ihan tarpeeksi.

T: se joka ei syö janssonia eikä verilettuja

Vierailija
33/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki suomalaiset kotiruoat. Yliannostus.

Et vaan osaa laittaa hyvää ruokaa.

Todellakin osaa, mutta ihan sama kenen valmistamaa se keitetyt perunat ja jauhelihakastike on, ihan yhtä tylsän makuista se on aina. Ei tästä tarvii loukkaantua.

Vierailija
34/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin lapsena verilettuja mutta nykyisin niiden syöminen saa kakomaan.

Vierailija
35/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janssonin kiusaus.

Kebab ilman kebablihaa!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Jep! Kyllä se huvitti kebabbilan pitäjiäkin.

Mutta se pitaleipä tai sämpylä, salaatit sun muut sinne väliin ja paljon sitä kastiketta.

Vierailija
36/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestopasta. Olen syönyt sitä liikaa eroni jälkeen.

Vierailija
37/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wingsit. Ennen rakastin, nykyään ei enää uppoa.

Vierailija
38/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimakkaraa

Vierailija
39/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot

Vierailija
40/41 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään jälleen kerran palstalaisten loputon TYHMYYS. Kysytään ruokia, niin ıdıooțit luettelevat karkkeja, sipsejä, juomia... 😑😑😑😑😑

Jos joku ihminen korvaa perinteisen ruoan karkilla tai perunalastuilla niin silloin hän syö ruoaksi karkkia ja perunalastuja. Jotkut ihmiset syövät ruoaksi hyönteisiä. Ovatko hyönteiset silloin ötököitä vai ruokaa? Älä kirjoita enää tähän ketjuun niin saadaan se mainitsemasi tyhmyys vähenemään.