Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nykynuoret katkeria vamhemmilleen ja isovanhemmilleen näiden nuoruusajoista?

Vierailija
16.05.2021 |

Kun oli niin paljon enemmän mahdollista. Iyse mietin välillä, kun oma kolmekymppinenkin on aina niin kiukkuinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah.

Vierailija
2/7 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah.

Hienoa, jos eivät, mutta itse en haluaisi olla nuori nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla oli mielestäsi enemmän mahdollista?

Ainoa mistä näin kolmekymppisenä olen kateellinen, oli työtilanne - kumpikin vanhemmista sai oman alan vakituisen työpaikan yksinkertaisesti ekasta paikasta mihin haki. Kasarilla asiat työllisyyden puolesta olivat niin hyvin. Itse olen vielä 30 vuotiaana vailla virallisesti vakinaista paikkaa, vaikka olenkin useamman määräaikasen pestin tehnyt perätysten samaan paikkaan. Nykytyöelämässä joutuu sietämään epävarmuutta ihan eri tavalla.

Vierailija
4/7 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mistä näin kolmekymppisenä olen kateellinen, oli työtilanne - kumpikin vanhemmista sai oman alan vakituisen työpaikan yksinkertaisesti ekasta paikasta mihin haki. Kasarilla asiat työllisyyden puolesta olivat niin hyvin. Itse olen vielä 30 vuotiaana vailla virallisesti vakinaista paikkaa, vaikka olenkin useamman määräaikasen pestin tehnyt perätysten samaan paikkaan. Nykytyöelämässä joutuu sietämään epävarmuutta ihan eri tavalla.

Jep ja työtahti oli huomattavasti leppoisampi, ei ollut 3 työt yhden tehtävänä eikä jatkuvia yyteitä.

Vierailija
5/7 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämä, ilmastonmuutos, korona, mahdollisuus matkustella vapaasti ja pitää hauskaa ilman huonoa omaatuntoa, sellaisia.

Vierailija
6/7 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, nuorten tehtävänä olisi korjata ilmastonmuutos. Se on mahdoton haaste.

Vierailija
7/7 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, itse olen pian 50 ja antaisin kyllä paljon, jos voisin olla taas nuori. Lähinnä terveyden vuoksi, muuten olen sinut vanhenemisen kanssa, mutta rapistuva terveys vetää mielen matalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme