Mitä järkeä on pitää rannekelloa jos ei ole varaa Rolexiin
Kelloahan ei tarvitse kukaan tänä päivänä vaan sen tehtävä on ainoastaan osoittaa varallisuus mikä tietenkin lisää miehen vetovoimaa naisten silmissä.
Kommentit (52)
Älykello rokkaa. Näkee kulutetut kalorit ja kävellyt askeleet
Mä en kyllä edes tunnistaisi rannekellon merkkiä. Saattaisin huomata kellon negatiivisessa sävyssä, jos se on hirveän iso ja kiiltävä.
Mulla on erilaiset arvot.
Kännykästä on vain niin paljon kömpelömpi katsoa aikaa tai tulevia viestejä. Mekaaninen kello ei taas näytä viestejä, joten tällä hetkellä ns "älykello" voittaa. Sitten vanhempana voi siirtyä taas mekaanisiin.
Savuton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoakseen siitä ajan. Ja esim. pulssin, kuljetun matkan jms.
Älykellot on kontrollifriikkien leluja
Vai niin. Ja?
Miksi tehdä typeriä aloituksia, jos nuppi olisi terve?
Rolex tai muu arvokas kello sopii ajannäyttämisen ohella statuksen ilmaisuun ja huolitellun pukeutumisen täydentämiseen.
Hyvä älykello näyttää muun ohella myös ajan joten en ehkä nykypäivänä pelkkää rannekelloa enää hankkisi.
Jos tiellä liikkumiseen vaadittaisiin ferrari niin saisi kerrankin ajella rauhassa ilman tientukkoja.
Miehelläni lahjaksi saatu kultainen Rolex, käyttää sitä ehkä kerran puolessa vuodessa. Muutakaan kelloa ei halua vaan katsoo ajan aina puhelimesta.
BMW, Rolex ja pieni se. Kaksi ensimmäistä kertoo housujen sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Kellossa arvokkaampaa on tarina, kuin hinta.
Juuri näin. Minun kelloni on perintönä saatu kultakello. Päihittää tunnearvossa ja tyylissä mennen tullen minkä tahansa Rolexin.
Onhan rannekellolle yhä monta käyttötarkoitusta kellonajan katsomisen lisäksi. Ei vain se onko kello Rolex vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kello on tyylikysymys. Minä olen köyhä, joten Rolex ei sopisi tyyliini lainkaan. Päinvastoin, Rolex pilaisi tyylini, jonka ytimessä köyhyys on. Itse pidän Max 400e kelloa. Ja kyllä rannekello on myös hyödyllinen, ei se turhaan ranteessa ole.
Tämä. Jos ei ole huipulla niin eikö Rolex tms. näytä vähän hassulta? Poislukien tietysti kelloharrastajat mutta he ovat oma lukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä käyttää käsilaukkua jos ei ole varaa Birkiniin?
Käsilaukulla on ihan oikea funktio. Missä kannat kännykkää ja lompakkoa ilman?
Kumma että molemmat ovat olleen mukana jo vuosikymmeniä ilman että YHTÄÄN käsilaukkua ollut....
Katson rannekellosta ajan, tarpeen mukaan lasken siitä myös sekunteja. 40 euron kello kelpaa siihen aivan hyvin.
Kyllähän kelloa tarvitsee. Kuka nyt puhelinta aina kantaa mukana? Sellaisesta ihmisestä tulee mieleen alkoholisti, joka kanniskelee taskumattia. Harmittaa että älykellot ovat nykyään niin yleisiä. Sekin on taas yksi tarpeeton paskakikkare, jolla ihminen orjuuttaa itsensä älyteknologiaan entistä lujemmin. Ei noita tuollaisia kelloja ennenkään tarvittu, miksi siis nyt?
Tosimies käyttää Casion G-shockia. Mitä isompi, sen parempi.
Ps. Bemarilla saa tyttöystävän, Toyotalla vaimon.
Kyllähän tämä G-Shock on paras valinta. Patteri kestää ikuisuuden, pitää ajan tarkasti, näkee viikonpäivän ja päiväyksen, voi ottaa aikaa, kestää uimisen, näkee ajan pimeällä. Kaikki nämä halvalla. Kalliit kellot sopivat vain epävarmojen pyrkyreiden ranteeseen.
Mitä järkeä on ostaa Rolex, jos olisi varaa kunnon kelloonkin. Rolexit on järjestään rumia möhkäleitä, ylihinnoiteltuja, yliarvostettuja, eikä kukaan kuitenkaan usko aidoksi.
Auringosta voi vilkasta onko vellikellon sointi lähellä