Miksi on kauhistus, jos joku näkee vahingossa pelkästään rintsikat yllä, mutta rannalle mennään samanlaisessa vaatekappaleessa vapaaehtoisesti?
En voi ymmärtää. Mulla pitäisi olla kollegoiden mielestä kauhean nolostunut ja häpeissäni, kun työkaverit näki mut tissiliivisillään työpaikan pukutiloissa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se ole ero juurikin se, että alusvaatteita ei ole tarkoitettu kaikkien nähtäväksi ja bikinit on. Sama juttu kuin ei ruokakauppaankaan mennä iltapuku päällä, se on juhlavaate eikä sovi arkeen.
Eikö pukuhuoneessa ole tarkoitus vaihtaa vaatteet? Ei ap missään kanttiinissa vilautellut.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on tilanteesta. Jos miehesi näkee sinut rannalla bikineissä, mitä hän ajattelee? Ei mitään, ihan normaalia. Jos miehesi näkee sinut alusvaatteisillaan työpaikallasi toisen miehen edessä, mitä hän ajattelee? Niin.
Eikö työpaikalla saa vaihtaa vaatteita niille tarkoitetussa tiloissa?
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ymmärtänyt tätä. Mulle on aivan sama onko mulla pihalla lasten vesileikkejä valvoessa päällä bikinien yläosa vai rintaliivit. Jos mun bikinit on vaikka kuivamassa uimareissun jäljiltä ja lapset haluaa mennä ulos leikkimään kahluualtaaseen niin menen rintaliiveissä, koska mitä väliä vaikka naapuri näkee, näkis se mut siinä bikiniyläosassakin, joka peittää tasan yhtä paljon, mutta on liukasta kangasta. Mun rintaliivit on perus mustat ilman mitään pitsihärpäkkeitä ja niistä ei näy läpi vaikka lapset roiskuttais munkin päälle vettä, joten aivan hyvin voin niissä olla ulkona.
Jos se on sinulle sama, miksi korostat että liivejä voisi luulla bikineiksi? Jos oikeasti olisi sama, menisit reippaasti punaiset pitsihärpäkkeet päällä naapurin ihmeteltäväksi. Ei ole sama. Miksi pitää esittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on tilanteesta. Jos miehesi näkee sinut rannalla bikineissä, mitä hän ajattelee? Ei mitään, ihan normaalia. Jos miehesi näkee sinut alusvaatteisillaan työpaikallasi toisen miehen edessä, mitä hän ajattelee? Niin.
Eikö työpaikalla saa vaihtaa vaatteita niille tarkoitetussa tiloissa?
Miesten pukuhuoneessa? Vai mies naisten pukuhuoneessa? Miksi ei ole unisex-pukuhuoneita, jos sillä ei ole mitään väliä kuka näkee mitä näkee?
Alusvaatteissa uimarannalla tai hotellin altaalla näkee joskus köyhiä brittiperheitä, jotka sikäläinen sossu joskus lähettää Mallorcalle näkemään että jossain paistaa aurinko ja lapsille on joka päivä täysihoitoruokaa. Perheitten olemus ja tavat kielii ettei käydä koskaan missään.
Se, että pukuhuoneessa vaihtaa vaatteet, ei ole kauhean yllättävä tilanne. Paitsi jos olette sopineet, että pukutila onkin kahvihuone.
Alusvaatteet eivät nyt kuitenkaan ole mitkään päivävaatteet kotonakaan. Meillä k otona ei ollut tapana kulkea olohuoneessa alusvaatteissa. Ehkä joku autuisti ei vain tajua sitä. Jos lasten yeisellä leikkipaikalla oleskelee alusvaatteisillaan vaikuttaa aika sekolle .Voitua tulla sanomista, , , ,
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tähän revit sen, että ap vaihtoi vaatteita miesten edessä?