Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-muijissa ärsyttää

Laatuäijä
16.05.2021 |

Siis se että tärkeimmät showstopperit piilotetaan pitkän listan loppuun tai jollain emojeina tai koodikielellä. Esimerkiksi: elämän peruspalikat kasassa tarkoittaa vähintään yhtä lasta. Itse en halua parisuhteeseeni toisten miesten kanssa tehtyjä lapsia enkä hyväksy kumppanilleni tatuointeja, tupakointia tai ylipainoa. Näiden piilottelulla vain tuhlataan molempien aikaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en käytä Tinderiä tai muita vastaavia vaan tutustun mielummin ihmisiin ihan face to face.

Vierailija
2/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kerro että itselläni lapsia vasta kun matchatessä ja kun viestittely käynnistynyt. Siellä on tinderöimässä myös kaikenmaailman ex-linnakundit, joten sillä taktiikalla suojelen lastani pedofiileiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Ei kukaan pakota sinua olemaan kenenkään kanssa. Naisilla on paljon varaa valita, mies kun alkaa luetella mitä ei hyväksy, niin käy kuin sinulle :)

Vierailija
4/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pitää tavata nopeasti, mutta esikarsinta on kyllä tehokkainta tehdä jossain senssipalvelussa, jossa voit tavoittaa kerralla satoja tai vaikka tuhansia kandidaatteja, jotka ovat markkinoilla.

Kuka enää nykyään kehtaa ehdotella mitään jossain töissä tai harrastuksissa? Naiset on nykyään niin herkkähipiäisiä ja useimmilla pariutumiskelpoisilla on jo kumppanit

Vierailija
5/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en käytä Tinderiä tai muita vastaavia vaan tutustun mielummin ihmisiin ihan face to face.

Minäkin tutustun mieluiten livenä miehiin, mutta livenähän saa vielä vähemmän tietää toisesta heti nää asiat?

Esim. on helpompi ilmaista Tinder-profiilissa olevansa äiti, kun taas livenä uuteen mieheen tutustuessa pitää hetki jutella ennen kuin tuollainen tulee luontevasti puheeksi.

Livenä mies ei voi mitenkään tehdä etukäteen sitä valintaa, meneekö iskemään naista jolla on lapsi vai ei.

Vierailija
6/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi! Mulla on lukiolainen, ei hän meidän suhteesemme tulisi. Muuttaa kohta jo pois kotoakin.

Ja kyllä, mun BMI on yli 25, mutta vastineeksi mulla on hyvät tissit ja hyvä pylly. Ei ole omenavartaloa eikä tatuointeja. En polta enkä juo.

Mut ei se mitään.  Viestisi tyylilaji onnistui muutamassa rivissä kertomaan sen, että emme sopisi yhteen kuitenkaan.

Vierailija
7/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tärkeää päästä nopeasti panemaan Tinder-naista, siinä samalla selviää tatskat ja ylimääräiset kilot.

Vierailija
8/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on ongelmasi.

Vierailija
9/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa op:lla mitään kummallisia kriteereitä ollut. Ehdottomasti tulisi kertoa suoraan. Kyllähän minäkin haluan tietää miehestä esimerkiksi pituuden, iän ja koulutuksen, etten turhaan haaskaa aikaa luuseriin.

Vierailija
10/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pitää tavata nopeasti, mutta esikarsinta on kyllä tehokkainta tehdä jossain senssipalvelussa, jossa voit tavoittaa kerralla satoja tai vaikka tuhansia kandidaatteja, jotka ovat markkinoilla.

Kuka enää nykyään kehtaa ehdotella mitään jossain töissä tai harrastuksissa? Naiset on nykyään niin herkkähipiäisiä ja useimmilla pariutumiskelpoisilla on jo kumppanit

Minä olen tutustunut nimenomaan livenä miehiin, tosin en töissä tai harrastuksissa, vaan muualla.

Opintojen kautta tosin yhteen tutustuin, sehän vertautuu töihin.

Vierailija
11/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lue Tinder-profiilissa lapsesta mitään, sillä en etsi parisuhdetta eikä lapsi liity kevyempiin ihmissuhteisiin mitenkään.

Vuosia sitten olin Tinderissä enempi vakavissani, ja silloin oli yhteiskuva minusta ja lapsesta profiilissa (lapsen kasvot oli suttuiset, eli ei tarkka kuva mutta sellainen josta näkyy, että lapsi on).

Vierailija
12/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80% aikuisväestöstä on perustanut perheen joskus, joten oletan aina, että naisella on lapsia. Joskus harvoin tulee sitten mätsätessä iloinen yllätys, että nainen onkin lapseton, kuten itsekin olen.

Sinällään ei ole koskaan ollut väliä, onko nainen lapseton vai ei, vaan kokonaisuus on ratkaissut aina. Tokihan kaikki olisi tutustumisvaiheessa yksinkertaisempaa, jos kummallakaan ei ole lapsia, mutta se on niin lyhyt vaihe suhteen muodostamisessa.

Kyllä se suhde lopulta ottaa tuulta alleen mikäli niin on tarkoitettu, ei siinä tilanteessa kenenkään perhesuhteet paina vaakakupissa. :)

Vierailija
13/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tuo Tinder-naiset ilmaisu. Muutun Tinder-naiseksi heti kun on profiili näkyvissä? Muutoin olen tavallinen, kunnioitettava ihminen mutta Tinder-naiseksi siirtyessä erilaiset stereotypiat astuu voimaan kohdallani?

Oletko tajunnut että sen Tinder-profiilin näkee jokainen joka sovellusta selaa? Ei minulla ole mitään velvollisuutta jakaa yksityisasioitani kaikille mahdollisille, vaikka olenkin tinderissä. Jos mätsäät niin tiedustele itse heti ne asiat, jotka ovat sinulle kynnyskysymyksiä naisessa. Tai sitten mätsäät vaan ne,joilla profiili kertoo kaiken tarpeellisen selvästi.

Vierailija
14/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oot vaan nössö.

Minua isketään säännöllisesti julkisilla paikoilla, on tultu iskemään ihan Prisman maitohyllylläkin.

Varsinkin kesäaikaan tulee viikottain miehet tekemään tuttavuutta ja pyytämään numeroa ihan vaikka kadullakin.

Vierailija
15/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla ap sentään lukee profiilissasi selvästi, että et hyväksy naisia, joilla on

a) lapsia

b) tatuointeja

c) ylipainoa

???

Vierailija
16/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla ap sentään lukee profiilissasi selvästi, että et hyväksy naisia, joilla on

a) lapsia

b) tatuointeja

c) ylipainoa

???

Juuri tämä. Naiset harvoin tyrkyttävät itseään sellaiselle, jolle eivät ole kohderyhmää.

Vierailija
17/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisagressiiviset listantekijät ovat kyllä oma lajinsa. Sellaiset swaippaan saman tien sivuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme