Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä tallessa hääkutsut, hääkarkit, kiitoskortit ym kaikista hää-, rippi- ja yo-juhlista missä olette olleet?

Vierailija
16.05.2021 |

Mua ei haittaisi, vaikka kiitoskorttitapa jäisi pois, itse en ainakaan säästä niitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä heitän roskiin. Valokuvia ja henkilökohtaisia kirjeitä säästän,

Vierailija
2/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut ja kiitoskortit on, hääkarkit tms. ei ole olleet muodissa 70-luvulla. Minulla on tallessa perittyjä hautajaiskutsuja 1930-luvulta, jotenkin kiva jatkaa tätä turhan krääsän säästämistä ja liittää oman aikakauteni kutsuja joukon jatkoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästele roskaa.

Vierailija
4/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden häillä ei ole itselleni mitään muistoarvoa. Ei kyllä omillanikaan.

Vierailija
5/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskortit säästän jos mukana kuva. En muita.

Vierailija
6/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja ei tallella, hääkarkkeja ei missään ollut, kiitoskortitkin tulivat vanhempien nimellä...

Vierailija
7/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on, osa ei. Ei kyllä ole hirveän paljon juhliakaan, joissa olisi oltu. Vanhemmilla on varmaan kaikki kiitoskortit tallessa, suurin osa esillä kirjahyllyssä.

Vierailija
8/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kivoja muistoja, eikä niitä niin paljon ole että veisi tilaa, mahtuisi yhteen isompaan kirjekuoreen.

Vierailija
9/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa on kuvallisia kiitoskortteja säästelty, mutta ei kymmeniä vuosia. Monet eroaakin, niin viimeistään silloin voi heittää pois. 

Tietysti sellainen pitää aina lähettää, koska aina on joku, joka loukkaantuu verisesti "kun ei edes kiitoskorttia laittanut, ja minä sentään lahjankin annoin!"

Vierailija
10/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei.

Vierailija
11/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin menee saman tien.

Vierailija
12/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on paitsi ei hääkarkit

Vierailija
13/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt valokuvat. Aika harvoin saa sukulaislapsista valokuvia, enkä kehtaa stalkata niiden instoja.

Niitä sukulaisten valokuvia on sitten taas kiva näyttää omille lapsille. Muistatkos pikkuserkkuasi toiselta puolelta Suomea?

Vierailija
14/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin on, monia ei. Ihan tylysti menee sen mukaan kuinka läheinen ihminen, kaunis kutsukortti, onko paljon muitakin kuvia yms. Jos joku serkku on samannäköinen vaikka rippi- ja ylppärikuvassa, rippikuva saa lähteä. Tilaa on rajallisesti enkä voi enkä edes halua säilyttää kaikkea.

Vierailija
15/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen säästänyt valokuvat. Aika harvoin saa sukulaislapsista valokuvia, enkä kehtaa stalkata niiden instoja.

Niitä sukulaisten valokuvia on sitten taas kiva näyttää omille lapsille. Muistatkos pikkuserkkuasi toiselta puolelta Suomea?

Mitä kehtaamista on julkisten instakuvien katselussa?

Vierailija
16/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en Kiitos kortteja säästele, mutta toivoisin kyllä, että lahjoista noin ylipäätään kiitettäisiin. Tuntuu, että jotkut pitävät itsestään selvänä, että on helppoa ja halpaa lähteä parinsadan kilometrin päähän juhliin, hommata majoitus ja hankkia saajalle mieluinen lahja.

Vierailija
17/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua mitään kortteja missä on kuva paskantärkeän näköisenä kameraa tuijottavasta räkänokasta valkoinen vappuhattu päässään. Eikö se riitä että sille on joutunut rahaa antamaan, pitääkö sen vielä kiduttaa minua lähettämällä pärstänsä kuva minulle?

Vierailija
18/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainakin oon niin herkkupylly, et syön jo siellä häissä ne hääkarkit :D kuvalliset kiitoskortit säilön, muuta en.

Vierailija
19/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kyllä valokuvalliset kiitoskortit valokuva-albumiin. Muu menee roskiin.

Vierailija
20/20 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää ainakin oon niin herkkupylly, et syön jo siellä häissä ne hääkarkit :D kuvalliset kiitoskortit säilön, muuta en.

Minä syön ne kuvalliset kiitoskortitkin.