Mitä tuntemasi entinen koulukiusaaja tekee työkseen?
Omien kouluaikojeni sadistisimmat tyypit ovat myyjä-vartija (nainen), vakuutusasiantuntija (mies) ja kiinteistönvälittäjä (mies) . Kaikkia yhdistää edelleen taipumus liioitteluun, valehteluun ja selän takana p#skanpuhumiseen.
Kommentit (240)
Pahan ilman lintuko vai peräti noita? kirjoitti:
Heillä on perhe , työ josta haaveiivat ja omakotitalo, ja hyvä auto kiusaajani kaikki eivät ole olleet luokkavereita eikä ole olleet yhtä aikaa koulussa mutta kun on pilku kunta kyllä ne tunsi nuorematkin , eräs ikäiseni kiusaaja on sairaanhoitaja, on perhe , omakotitalo koira sekä hieno auto,
yksi kiusaajani on tarnenomi hieno auto perhe, mutta koskaan ei sitä lastensa isää ole näkynyt mutta muistan miten tämän kiusaajan äiti kun oli elossa hän kehui miten paljon tän tyttärensä ja perheen Ainoa lapsensa laborantti miehensä tienaa , 8000 €/ kk
Ja tämä tyttönsä on Halpahallis Kokkolas pomona .Ja minua nuoremman kiusaajan ammattia en tiedä mutta on hyväs ammatista ja on kunnanvaltuustossa nuoremman kiusaajani sisko hukkui järveen 12- vuotiaana.Tämä 12- vuotias ei kiusannut ketään oli kiltti tyttö .
Minua ylempänä luokalla ollut poika haukku mua lihavaksi, viime kesänä tämä aikuistunut poika oli kuolla jäätyään jalastaan puristuksiin maatalouskoneensa kun oli tekemässä maataloustöitä.
Saman suvun navetta paloi 1987 kuoli 30 lehmää palon seuraavana päivänä oli tämän sukulaisen häät ja oli vielä pakastin navetan karjakeittiössä , jossa oli häävieraita varten tarjottavaa.
Eli jos minua on joku kiusannut on hänelle tai läheiselle en tapahtunut , jotakin ikävää.
Onkohan se mahdollista, että kiusaaja on itse aiheuttanut tuon hukkumisen ja palon? Yleensä kiusaajien lähiympäristössä tapahtuu merkillisiä asioita - omaisuutta tuhoutuu, sukulaisia sairastuu tai kuolee...
Vierailija kirjoitti:
Yksi on julkkiskokki. Muista ei ole tarkempaa tietoa.
Ai se, jolla on vaimonsa kanssa viinitila Italiassa?
Kyseisen herran naama ällöttää vieläkin niin, että käännän telkkarista kanavan aina kun määkiminen alkaa.
Puskee koiranputkea kirkkomaassa.
Muistan neljä 70 henkilön vuosiluokasta. Kaikki kuolleet alle viisikymppisinä, viinaan. Minua ei kiusattu kun oli vaikutusvaltaisia kavereita vaikka olin hieman nörtti.
Minulla on lähipiirissä ilmeinen narsku, joka kiusaa minua ovelalla tavalla: kahden kesken on usein tosi kiva ja sitten yhtäkkiä heittää ihan uskomatonta settiä, jota en tajua enkä osaa varautua. Muiden kuullen esittää taivaan enkeliä.
En onnekseni tuntenut häntä vielä kouluaikana, mutta olen päätellyt (omien juttujensa pohjalta), että on varmaan hallinnut nuo "ihmissuhdepelit" jo lapsesta lähtien, kun on niin taitava. Luulin pitkään kaverikseni, mutta nykyisin pelkään tyyppiä ja yritän vältellä parhaani mukaan. - Oikein arvattu: hoitoalalla...
Ei kiinnosta. Olin itsekin. So what? Move on. Deal with it fatty.
Kuoli huumeisiin
Käyttää huumeita
Alkoholisti
Käytti huumeita ja tekee paskaduunia
Kuoli ylipainoon
Kait se luonto sitten karsii.
Vierailija kirjoitti:
Pahan ilman lintuko vai peräti noita? kirjoitti:
Heillä on perhe , työ josta haaveiivat ja omakotitalo, ja hyvä auto kiusaajani kaikki eivät ole olleet luokkavereita eikä ole olleet yhtä aikaa koulussa mutta kun on pilku kunta kyllä ne tunsi nuorematkin , eräs ikäiseni kiusaaja on sairaanhoitaja, on perhe , omakotitalo koira sekä hieno auto,
yksi kiusaajani on tarnenomi hieno auto perhe, mutta koskaan ei sitä lastensa isää ole näkynyt mutta muistan miten tämän kiusaajan äiti kun oli elossa hän kehui miten paljon tän tyttärensä ja perheen Ainoa lapsensa laborantti miehensä tienaa , 8000 €/ kk
Ja tämä tyttönsä on Halpahallis Kokkolas pomona .Ja minua nuoremman kiusaajan ammattia en tiedä mutta on hyväs ammatista ja on kunnanvaltuustossa nuoremman kiusaajani sisko hukkui järveen 12- vuotiaana.Tämä 12- vuotias ei kiusannut ketään oli kiltti tyttö .
Minua ylempänä luokalla ollut poika haukku mua lihavaksi, viime kesänä tämä aikuistunut poika oli kuolla jäätyään jalastaan puristuksiin maatalouskoneensa kun oli tekemässä maataloustöitä.
Saman suvun navetta paloi 1987 kuoli 30 lehmää palon seuraavana päivänä oli tämän sukulaisen häät ja oli vielä pakastin navetan karjakeittiössä , jossa oli häävieraita varten tarjottavaa.
Eli jos minua on joku kiusannut on hänelle tai läheiselle en tapahtunut , jotakin ikävää.
Onkohan se mahdollista, että kiusaaja on itse aiheuttanut tuon hukkumisen ja palon? Yleensä kiusaajien lähiympäristössä tapahtuu merkillisiä asioita - omaisuutta tuhoutuu, sukulaisia sairastuu tai kuolee...
Hui! Mun koulukiusaajan isä ja setä/eno hukkui samassa veneonnettomuudessa. En ole koskaan ajatellut, että kiusaajille tapahtuisi mitään pahaa. Yleensä he menestyvät elämässään ja kiusaavat työpaikoillakin, ehkä hienostuneemmin, mutta kuitenkin. Tietty jos ihan kusipää on niin voi päätyä vaikka vankilaan tai tulla hakatuksi.
Juristi. Sopii persoonaan kyllä.
Omat kiusaajat:
- osa kuolleita huu meisiin, itse murh aan
- osa trade no meja hyvällä palkalla, osa umpisurkean huonolla palkalla pikkulasten parissa töissä
Vierailija kirjoitti:
Professori yliopistossa
Kiusaajat pääsee juurikin professoreiksi ja siellä he vasta saavatkin kiusata itseään alempia tutkijoita.
toimitusjohtaja, tunnettu näyttelijä, suosittu laulaja, pankkiiri, lääkäri ja yksi on kuollut kun veti yliannostuksen
Asianajaja.
Arkkitehti. Sairastaa aivosyöpää.
Haudassa.
Siinäpä ne.
Vierailija kirjoitti:
Opettajiahan entiset kiusaajat monesti on ja sitten ihmetellään, kun kiusaaminen ei lopu.
Ei minulla ainakaan ole ollut kiusaavia opettajia, päinvastoin. Toki he ovat/olivat vanhempaa sukupolvea joten nuorempi sukupolvi voikin sitten olla erilaista, en tiedä.
Jäi kotikylälle ja on siellä poliisi. Kuinkas muuten
Näyttäis vähän siltä, että siitä voi tulla vaikka seuraava presidentti. Alex kiusasi kaikkia.