En ole ikinä ennen kirjoittanut vauvapalstaan, mitä tänne kannattaa kirjoittaa?
Kommentit (9)
Porvoolaisia tarinoita parisuhteista ja anopeista.
Mielenkiintoisia ongelmia työelämästä, kuten "miksi en saa sairasajan palkkaa, vaikka en ole ilmoittanut olevani sairas tai toimittanut todistusta."
Aamubaskan väri on aina ajankohtainen aihe.
Haukkua kaikki pariskunnat joilla on iso ikäero,n. yli 10 vuotta.(Siis vain jos mes on vanhempi).Naisillehan se on rohkea ja itsenäinen teko.
Haukkua erossa kaikki miehet,leimata heidät epäkelvoiksi isiksi ja ihmisiksi.(siis taas vain isät)
Haukkua lihavat miehet,kuinka epäesteettinen näky.(naiset ovat kehopositiivisia).
Normaaleissa asioissa paljastaa suuri typeryytensä.
Näin aluksi,lisää löydät kun selaat.
Niin ja hei,haukkua kaikki anopit ja myös apet tyyliin:en tahdo olla anoppini/appeni kanssa missään tekemisissä koska kun:sanoi mulle sitä ja tätä,hemmottelee lapsia,ei hemmottele lapsia,ostaa vääränlaisia lahjoja,ei osta lahjoja,tuputtaa hoitoapua,ei hoida ikinä jne jne.Ja aina puhutaan vaan anopista ja apesta eikä puhuta siitä kuinka tärkeä mummi/vaarisuhde olisi pienille ja isommillekin lapsille.
Että ilosia aikoja kuten Mielensä pahottajalla.
Hei Aloittaja ap-setä. Tiedän ettet ole täällä ekaa kertaa. Olen Milla 8v ja mulla on kiva kukkamekko ja kukkakengät ja saparo. Haluisitko tehä mun kaa jotai kivaa? Mitä haluisit tehä?
Yks golden classic on kylmästi kysyä
”Otatko āhteriin”
Kysyä vaikka nimistä tyyliin Margit vai Birgit tytölle.