Rokotemyönteiset, oletteko halukkaita ottamaan
Kommentit (27)
Kyllä. En ole erityisen rokotemyönteinen, olen tiedemyönteinen.
Kyllä otan jokaisen rokotteen, jota viranomaiset suosittelevat. Hyvin pieni vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Ei ole ihan kaikki muumit laaksossa näillä...
Otan, jos sillä välttyy testauksesta ulkomaanmatkoilla.
Olen, jos sen katsotaan olevan suositeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, ettei mitään rokoteta ole tutkittu vertaisarvioidulla kaksoissokkomenetelmällä? Silti niitä kutsutaan tieteellisiksi.
No en elleivät ne aiheuta pandemiaa kuten alkuperäinen. Nyt mulla on ihan hyvä suoja myös tiedettyihin variantteihin, sit, jos joku niistä osoittautuu resistentiksi tai leviää kulovalkean tavoin ja siihen tehoste kehitetään, niin toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, ettei mitään rokoteta ole tutkittu vertaisarvioidulla kaksoissokkomenetelmällä? Silti niitä kutsutaan tieteellisiksi.
Tiesitkö, että puhut paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan kaikki muumit laaksossa näillä...
No enpä ole muumiuskossa, sen kyllä myönnän. Ole sinä vain ihan rauhassa.
Totta kai. Olen ottanut joka vuosi influenssarokotteenkin. Ei kamalasti hotsita olla kipeänä. Puhumattakaan teholla tai kirstussa ennen aikojani.
Otin 80-luvulla koulussa annetun sokeripalankin poliota torjumaan. Kuten kaikki muutkin suomen rokoteohjelmassa olleet rokotteet. Jäykkäkouristusta myöten.
Otan kaikki suositellut "päivitykset" oikein mielelläni.
Olin Koronan takia teholla helmikuussa 2021 .
Kysyin varianteista ja lääkärin vastaus oli: "viruksen rakenne on sama kaikssa, sillä ei ole merkitystä mistä versiosta on kyse". Kyse olisi siis viruksen tartuttavuudesta eikä siitä että sen rakenne olisi eri.
Juu, otan rokotteen syyskuussa (pitää olla 6 kk ilman rokotetta sairastamisen jälkeen).
Sinne teholle kun voi joutua vastuullisesti käyttäytyvä perustervekin urheilija. Ja ei se mitään jos sinne kuolee mutta kun sen jälkeen pitää vielä kuntouttaa itsensä fyysisesti ja psyykkisesti.
Tottakai otan. Kun piikkejä aletaan pistää vuosittain ja mitään kamalaa ei tapahdu niin voi olla että nämä salaliittoteoriatkin siitä pikkuhiljaa hiipuvat.
Tutkijat ovat nämä rokotteet kehittäneet ja testanneet. Pitää tuntea kiitollisuutta kun saa piikin eikä höpötellä mistään mikrosiruista ja vastaavista. Sinä joka uskot olevasi pätevä, niin mene neuvomaan alan ammattilaisia sen sijaan että jaat kaikenlaisia videoita ja linkkejä sekä epämääräisiä lausuntoja netissä.
Variantteja tulee sitä mukaa, että saa kulkea jonon kärjestä suoraan päähän ja sama ralli aina uudestaan.
Kysytte ensin niiltä jotka on jo rokotettu. Sivuoireita on ollut kuume ja muuta.
Tietenkin otan. Mikä järki olisi olla ottamatta?
Vastakkainasettelun aika on ohi.