Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi usassa valkoihoiset naiset ovat pyytämässä treffeille mutta suomessa saan olla ihan täysin rauhassa?

Vierailija
16.05.2021 |

Jos kerta ovat samaa rotua, niin miksi suomalaisilla naisilla on kuitenkin eri miesmaku? Olen huomannut että täällä ovat juuri sellaiset miehet kovassa huudossa joita pidetään rumina muissa maissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteissa ja käyttäytymismalleissa on suomalaisen ja yhdysvaltalaisen kulttuurin välillä huomattavia eroja. Yhdysvalloissa hymyillään, keskustellaan "small talkia" ja lähestytään. Kynnys on matalalla.

Suomessa ollaan jäykkiä ja sisäänpäinkääntyneitä, eikä puhuta "tyhjän päiväisiä". Suomalainen jurottaa mielummin yksin, kun menisi keskustelemaan ja viihtymään vieraiden kanssa.

Vierailija
2/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksotiikka.

Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole merkitystä ulkonäöllä vaan sisuksella. En ole sattunut tapaamaan sellaista suomalaista miestä jonka sisus olisi miellyttänyt. Ulkonäöllisesti on miellyttänyt monikin.

Vierailija
4/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksotiikka.

Ei mulla muuta.

Minä kyllä tykkään ihan perinteisistä suomalaisista "maitonaamoista". Vaikka yhtälailla tummiakin (hiukset, silmät) kantiksia on suomalaisissa.

Vierailija
5/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksotiikka.

Ei mulla muuta.

Minä kyllä tykkään ihan perinteisistä suomalaisista "maitonaamoista". Vaikka yhtälailla tummiakin (hiukset, silmät) kantiksia on suomalaisissa.

Se eksotiikka tulee ulkomaalaisuudesta, ei pelkästään ihonväristä.

Vierailija
6/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa nyt ei ole paljo muuta kuin eksotiikkaa. Eli toi nyt ei mitään selitä.

Ap

Vierailija
7/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole merkitystä ulkonäöllä vaan sisuksella. En ole sattunut tapaamaan sellaista suomalaista miestä jonka sisus olisi miellyttänyt. Ulkonäöllisesti on miellyttänyt monikin.

No varmaan tapaisit jos olisit mukava ja sosiaalinen ja tutuistuisit ihmisiin kuten noi jenkkimuijat tekevät.

T. Ap

Vierailija
8/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eksotiikka=uutuuden viehätys, vaihtelua normaaliin, hyppy tuntemattomaan...?

Yhdysvaltojen populaatio on sekoitus monenmoista, se tiedetään. Entäpä jos se monimuotoisuuden mahdollisuus onkin syy, miksi ihmiset ovat kiinnostuneita "laajentamaan piirejään"? Eli eksotiikka, vaihtelu siihen tavanomaiseen?

Vierailija
9/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yhdysvaltojen populaatio on sekoitus monenmoista, se tiedetään. Entäpä jos se monimuotoisuuden mahdollisuus onkin syy, miksi ihmiset ovat kiinnostuneita "laajentamaan piirejään"? Eli eksotiikka, vaihtelu siihen tavanomaiseen?

...poislukien kaikki sisäänpäin kääntyneet ryhmittymät, jotka nai vaan keskenään?

Vierailija
10/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yhdysvaltain valkoinen pääväestö on Pohjois-Eurooppalaista juurta.

Vierailija
11/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltalaiset ovat tyrkkyjä sekä huomattavan typeriä yleensä.

Vierailija
12/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen rallienglanti on seksikästä ulkomaalaisille vaikka me suomalaiset sitä hävetäänkin.

Vierailija
13/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yhdysvaltain valkoinen pääväestö on Pohjois-Eurooppalaista juurta.

Eurooppalaisia, jotka eivät kestäneet kuninkaiden t. kirkon verotuksellisia oikeuksia, koska olivat eri mieltä harjoitetun politiikan suhteen kotimaissaan. Ei ole ollenkaan väärin, jos sanoo näiden uudisasukkaiden olleen perin patakonservatiivista sakkia noin yleensä...

Vierailija
14/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

USAssa muutenkin deittailu on isojuttu. Monille olet luuseri, jos ei ole joku juttu menossa. Toisille taas kova pala mennä mihinkään yksin.   Sanoisin, että osittain USAssa pariutuminen jopa hysterian tasolla.

Liikkeellä on muutenkin kaikenlaisia hulluja, joten turvallisin vaihtoehto on joku jonka edes jotenkin tuntee.

Monille edelleenkin tärkeää päästä nuorena naimisiin, jottei näytä siltä, ettei kelpaa. -   tai voi olla taloudellisetkin syyt.

Vierailija
15/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen rallienglanti on seksikästä ulkomaalaisille vaikka me suomalaiset sitä hävetäänkin.

Minä en häpeä.  En ole hävennyt yhdenkään suomalaisen englantia, sen sijaan sisällössä on joskus toivomisen varaa.

Vierailija
16/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalaiset ovat tyrkkyjä sekä huomattavan typeriä yleensä.

Eivät ole.

Vierailija
17/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun suomalaisten kavereiden miesmaku on ihan surkea.

Vierailija
18/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailukulttuuri on siellä ihan erilainen.

Vierailija
19/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kanssa ei moni hengissä pysy.

Vierailija
20/24 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomi-naisille kelpaa vaan tatuoitu jännäleukainen pallomaha-astronautti-alkoholisti tjsp. Näin olen palstalta oppinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän