Olen ihastunut mieheni veljeen... :(
Aina kun näämme anopilla niin olen ihan in lööv. En tietenkään näytä sitä mutta todella kiusallista. Miten helkkarissa tästä fiilarista pääsee eroon :O
Kommentit (13)
Olisiko mahdollista, että alkaisit elämään sitä elämää, jota elät? Eli et haihattelisi joka suuntaan, vaan keskittyisit olemaan hyvä ihminen miehellesi ja läheisillesi. Miehen veli on miehen veli ja hän ei ollut sinun valintasi alunperinkään, joten hoidat ongelmasi pois ja aikuistu. Tai jos huomaat yleensäkin, että ihastut muihin miehiin, vaikka vieressäsi on ilmeisesti ihan kelpo mies, niin kannattaa laittaa parisuhde poikki ja lähteä muualle. Et ansaitse miestäsi.
Ihmettelen aina tuollaisia sisimmiltään rumia ihmisiä. Heillä pukkaa kriisiä toisensa perään ja he eivät itse tajua nolouttaan, vaan menee oma napa edellä minäminä -periaatteella läheisistään välittämättä.
Hulluilla on hullujen jutut? Onko lääkitys väärä?
Kyllä se vähitellen. Minäki olin aikoinaa tykästyny nykysen eukkoni pikkusiskoon mut se meni onneksi oho. Tsemppiä!
Hetkinen. Miksi te noin ajattelette. Oletteko sitä mieltä, että ihmisen pitäisi olla parisuhteessa vaikka jonku toisen ihmisen kanssa tuntisi olonsa onnellisemmaksi.
Meille on annettu yksi elämä aikaa elää onnellisesti.
Tottakai miehen veli todennäköisesti torjuisi lähestymisen koska ei haluaisi niin rumasti tehdä omalle veljelleen
Onko sinulle tullut vahingossa väärä veli vai näyttääkö se toinen vaan ulospäin kiinnostavalta, mikä on oikea luonne. Miksi olet edelleen sitten oman miehen kanssa, jos muu kiinnostaa, onko se suhde ole kuollut.
Onko sun pakko mennä sinne anopille??? Tee jotain että saat porttikiellon sinne anopille ja homma ei vaivaa enää kohta.
Viisaus on tärkeämpää kuin tunteet ja hömppä.
Hanki viisautta. Parempi yksi elämä viisaana kuin tuhat tunteiden vietävänä.
Eipä niille tunteille paljon voi kun ne tulee. Mutta aika vaikea on löytää mielenrauhaa tuossa perheessä, että ehkä kannattaisi erota.
Koita nähdä sitä mahd.vähän.