Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kissaa vaivaa? Mouruaa ja on sängyn alla kerällä, ei anna koskea (ennen aina koko ajan tunki syliin)

Vierailija
16.05.2021 |

Ei ole oma kissa vaan mummin. Vielä pari päivää sitten kun vein ruokakassin, kissa tuli tavanomaisesti puskemaan, pyrki syliin ja kehräsi. Nyt aamulla kun kävin, käytös oli todella poikkeavaa normaalista. Sain jopa kynsistä käsilleni ja sähisi kun yritin nostaa pois tarkistaakseni kissan kunnon. Ei ole ikinä 15 vuoden aikana näyttänyt minulle kynsiä/hampaita. Ja olin ihan kakara kun kissa hankittiin, siis jopa taaperolle oli aina hellä.

Täytti nyt tämän kuun alussa 15 vuotta. Olisiko tässä nyt lopun ajat käsillä? :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä esim hammaskipua (hampaat voi mädäntyä suussa ja irrota vanhoilla kissoilla) tai voi olla muutakin kipua. Käykö vessassa?

Vierailija
2/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä joku saalis? Kipeä kissa yleensä kyhjöttää hiljaa ja esittää tervettä, kehrää kova äänisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla kipua nyt jossakin.

Vierailija
4/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sairas, viekää lääkäriin.

Vierailija
5/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee soittaa eläinlääkäriin. Vaikuttaa kipeältä.

Vierailija
6/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa eläinlääkärille

Vierailija
7/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäriin, jos on mummollekin tuollainen, eikä vaan vieraille. 

Vierailija
8/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalla on kovia kipuja, jos valittaa.

Lääkäriin heti!

Vierailija
9/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä joku saalis? Kipeä kissa yleensä kyhjöttää hiljaa ja esittää tervettä, kehrää kova äänisesti.

Tuo kerällä oleminen kuulostaa siltä, että on kipuja. Voi olla että sillä on kovempia kipuja jos jo mouruaa ja sähisee kun yrittää koskea.

Vierailija
10/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset merkittävät muutokset käytöksessä on eläinlääkäritarkastuksen paikka. 

Vierailija
11/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset merkittävät muutokset käytöksessä on eläinlääkäritarkastuksen paikka. 

selvä. Mummilla ei ole rahaa pyhähintoihin, mutta käytämme/käytän heti huomen aamulla. Tuli kuitenkin syömään. Ap

Vierailija
12/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo piikille ja kissa lääkäriin. Sinä voit mennä sinne mistä tulitkin.

Vierailija
13/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvä. Mummilla ei ole rahaa pyhähintoihin, mutta käytämme/käytän heti huomen aamulla. Tuli kuitenkin syömään. Ap

Onko kissa ollut ulkona? Jos, onko kissalla kaulapanta punkkeja vastaan? Minulla on kolme kissaa ja yksi karkasi ennen uuden punkkikaulapannan vaihtoa kun juuri olin vanhan ottanut pois. Tuli takaisin niin oli punkki kaulassa ja käyttäytyi juuri kertomallasi tavalla. Poistin punkin itse. Mainittakoon, että asun maaseudulla, joten kissat ovat vapaana ulkona koko päivän. 

Vierailija
14/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kissa ollut ulkona? Jos, onko kissalla kaulapanta punkkeja vastaan? Minulla on kolme kissaa ja yksi karkasi ennen uuden punkkikaulapannan vaihtoa kun juuri olin vanhan ottanut pois. Tuli takaisin niin oli punkki kaulassa ja käyttäytyi juuri kertomallasi tavalla. Poistin punkin itse. Mainittakoon, että asun maaseudulla, joten kissat ovat vapaana ulkona koko päivän. 

Tämä mummeli on sisäkissa. Valjaissa pääsisi ja ennen innokkaasti menikin, ei enää. Tyytyy katselemaan ikkunasta liikennettä. Välillä intoutuu leikkimään sisällä rajustikin.

Ap

Vierailija
15/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun ajat tuskin ovat käsillä mutta kissa selvästi on kipeä ja tarvitsee pikimmiten lääkärin apua.

16/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri tulee kotiinkin, niin ei tarvitse kipeää roikottaa sitä pelottavaan paikkaan.

Voi olla munuaiskiviäkin. Ovat monta kertaa tuskallisempia, kuin synnytys. Ne tulevat kuivamuonasta.

Vierailija
17/17 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku kasvainkin aivoissa. Vanhalle kissalle tulee kasvaimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän