Vain köyhät käy ruokakaupoissa ja marketeissa. Ne tilaa verkosta joilla on tilillä rahaa.
Mene vaan sinne Prismaan näyttämään "köyhän green cardia" 😅
Kommentit (9)
Oletko katsonut niitä joilla on Lidlin etuappi?
Valitettavasti maalla ei vielä kaikkialla toimi kotiinkuljetus joten kaupassa on pakko käydä.
Mitä ihmettä taas. Tulin kurkkaamaan, koska meillä tilataan ruuat kuljetuksella. Mutta en ymmärrä mitään keskustelusta. Ja Lidlissä on hyvät ruuat, tilaisin sieltäkin jos onnistuisi. Käyn myös siellä joskus itse kun tilaus ei onnistu tänne. No joo. Oli mitä oli, hauskaa päivää sinnekin vaan.
Aika paljon olen prisman noudossa nähnyt hyvin nuoria ihmisiä, eläkeläiset kiertää kärriensä kanssa myymälässä.
Jos tämä aloitus tarkoittaa ruokakauppa tilauksia niin 3 euroa kalliimmaksi tulee tilata ostokset kotiin kuin lähteä niitä linja-autolla hakemaan .
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon olen prisman noudossa nähnyt hyvin nuoria ihmisiä, eläkeläiset kiertää kärriensä kanssa myymälässä.
Kyllä.
Sitten samat ikiteinit sanoo, että kaikki on niin kallista, mitään ei jää kartuttamaan omaisuutta kun vanhukset vei kaiken, kaikki tuli tarjottimella!
Haha, olen toimeentulotukea saava pitkäaikaistyötön ja tilaan ruuat kotiin. Harmittaako?
Hah, hah.🤩