Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain köyhät käy ruokakaupoissa ja marketeissa. Ne tilaa verkosta joilla on tilillä rahaa.

Vierailija
16.05.2021 |

Mene vaan sinne Prismaan näyttämään "köyhän green cardia" 😅

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah.🤩

Vierailija
2/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokapaikassa tuoda ovelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut niitä joilla on Lidlin etuappi?

Vierailija
4/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti maalla ei vielä kaikkialla toimi kotiinkuljetus joten kaupassa on pakko käydä.

Vierailija
5/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä taas. Tulin kurkkaamaan, koska meillä tilataan ruuat kuljetuksella. Mutta en ymmärrä mitään keskustelusta. Ja Lidlissä on hyvät ruuat, tilaisin sieltäkin jos onnistuisi. Käyn myös siellä joskus itse kun tilaus ei onnistu tänne. No joo. Oli mitä oli, hauskaa päivää sinnekin vaan.

Vierailija
6/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olen prisman noudossa nähnyt hyvin nuoria ihmisiä, eläkeläiset kiertää kärriensä kanssa myymälässä.

Vierailija
7/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus tarkoittaa ruokakauppa tilauksia niin 3 euroa kalliimmaksi tulee tilata ostokset kotiin kuin lähteä niitä linja-autolla hakemaan .

Vierailija
8/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon olen prisman noudossa nähnyt hyvin nuoria ihmisiä, eläkeläiset kiertää kärriensä kanssa myymälässä.

Kyllä. 

Sitten samat ikiteinit sanoo, että kaikki on niin kallista, mitään ei jää kartuttamaan omaisuutta kun vanhukset vei kaiken, kaikki tuli tarjottimella!

Vierailija
9/9 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olen toimeentulotukea saava pitkäaikaistyötön ja tilaan ruuat kotiin. Harmittaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi