Minkälainen vaate puolisoltasi ennen pitkää "katoaisi" jos ilmestyisi vaatekaappiinsa ja käyttöönsä
Tietenkään oikeasti ei saa heittää toisen vaatteita roskiin ilman lupaa mutta jos nyt leikitään tätä vähän :)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tennissukka
Tennissukat yhdistettynä sandaaleihin. Hyi mikä oksetus.
Mun miehellä on onneksi loistava maku, mutta turkikset olisi kyllä ehdoton no-no. Likaisista ja reikäisistä vaatteista kyllä kanssa huomauttaisin.
Ei mikään mutta olen huomannut että pesukone syönyt joskus ikuiseen kadotukseen minun vaatteita. Vastauksia luettuani herää pieni epäilyksen poikanen että onkohan vaatteiden surma jokin aivan muu taho kuin syyllisenä pitämäni pesukone.
Ei mikään, mies saa pukeutua ihan niin kuin ite haluaa. Sama oikeus myös minulla.
Slipoveri lähtisi mieheltä samoin tein. Ei hännyt ikinä kyllä sellaista pitäisikään.
Ehkä joku verkkopaita. En kyllä yleensä puutu mieheni pukeutumiseen mitenkään. Kerran oli kyllä kova homma saada mies luopumaan jo täysin puhki kuluneista housuistaan. Siinä tuli joku raja itsellänikin vastaan.
Jos miehen kaappiin ilmaantuisi tissiliivit tai muuta vastaavaa rekvisiittaa, siitä saattaisi kehkeytyä keskustelu.
Se siitä kirjoitti:
Olen heittänyt monia puolisoni vaatteita pois. Liian rikkinäisiä, liian maalintahrimia, liian pieniä, liian suuria, liian ankean värisiä. Eipä tuo edes huomaa.
Mä myös heitän mieheni vaatteita pois samoista syistä. Muuten meillä olisi kaikki paikat täynnä miehen vaatteita, joita ei voi pitää. Samoin mies ostaa aika usein vähän väärän kokoisia vaatteita, niin nekin menevät kiertoon.
Mies huomaa kyllä, mutta ei yleensä ole moksiskaan, koska ei vain itse saa aikaiseksi siivota kaappiansa ja on tyytyväinen kun joku muu tekee sen. Muutaman kerran olen vahingossa heittänyt pois jotain, mitä mies olisi halunnutkin säästää, mutta ei näistäkään ole riitaa tullut.
Mun mies on voinut joskus ihmetellä jotain vaatetta mutta ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista.
Kiitos huppari tai t-paita.
Samoin meidän iskä tekee teidän äituen lapset tuotteet.
Mun mies huomasi, kun tein vastaavaa ja niin lähti vaatekaapistani mm. uusi talvitakki roskiin, oli kuulemma ruma. Uutta ei ostanut tilalle, totesi vain, että eikös meillä kaikki ole yhteistä, se merkkilaukkusi ei muuten enää ole vaatehuoneen ylähyllyllä.